Coface se extinde pe segmentul IMM-urilor


Compania a lansat un produs de asigurare de credit care se adresaza firmelor cu o cifra de afaceri intre 3 milioane de lei si 20 de milioane de lei.


 

Asigurarea de credit Smart are un cost intre 3.500 de euro si 16.000 de euro, in functie de suma asigurata, care poate fi mai mica decat cifra de afaceri a firmei.

Eugen Anicescu, Managing Directorul Coface Puteaux Sucursala Bucuresti, a spus, intr-o conferinta de presa, ca suma asigurata poate fi mai mare de atat, in functie de analiza de business.

Valoarea despagubirii este de 85% din suma pierduta. Coface va lansa in urmatoarele doua luni o platforma dedicata produsului Smart.

Eugen Anicescu a estimat ca suma medie asigurata va fi intre 4.000 de euro si 5.000 de euro, cele mai multe cereri urmand sa vina din partea companiilor cu o cifra de afaceri de aproximativ zece milioane de lei si ca vor incheia intre 50.000 si 100.000 de astfel de polite in acest an.

Reprezentantii Coface estimeaza ca produsul Smart va aduce, in acest an, aproximativ 10% din noile vanzari.

Eugen Anicescu a subliniat ca acest procent nu va fi acelasi si in cifra de afaceri, ci unul mai mic, dar intentia lor este sa ajunga la un numar cat mai mare de asigurati, chiar daca au polite mai mici.

Anul trecut, grupul Coface a lansat un produs similar in Polonia, pentru care s-au semnat aproximativ 100.000 de polite si care a atras cel mai mult companiile cu o cifra de afaceri de cinci milioane de euro.

De asemenea, Coface a mai lansat pentru piata din Romania si platforma online InfoQuick, unde se pot face rapoarte despre companii si in care sunt incluse date generale despre firma si actionariat, situatia financiara din ultimii patru ani, comportamentul de plata si situatia juridica a dosarelor din instanta. Pentru InfoQuick, sunt trei abonamente, cu valori intre 50 de lei si 1.000 de lei + TVA. 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii