Colosseum Retail Park a ajuns la un grad de ocupare de 100%
Colosseum Retail Park, dezvoltat de compania Nova Imobiliare in zona de Nord-Vest a Bucurestiului, a ajuns la un grad de ocupare de 100% prin semnarea unui contract pentru inchirierea a 1.300 mp catre retailerul turc de imbracaminte LC Waikiki, se mentioneaza intr-un comunicat de presa. Tranzactia a fost negociata de compania de consultanta imobiliara JLL, care asigura serviciile de property management pentru proiect.
In afara de LC Waikiki, parcul de retail, administrat de JLL din anul 2011, a mai atras in ultimele luni inca doi retaileri importanti: Sport Vision (900 mp) si Pepco (450 mp). Toate cele trei magazine vor fi deschise in trimestrul al patrulea al acestui an.
Colosseum Retail Park a fost deschis in 2011 si are 38.500 mp de spatii de retail. Principalii chiriasi ai Colosseum sunt Carrefour, Altex si Jysk, si, de asemenea, magazine precum Helpnet, Nedelya, Ideal Optic, 5asec, Animax, Inmedio, Arsis, Orange, Iqbox, FanGSM, Otto Broker, Corabia Piticilor si Pizza Bonita sunt prezente in parcul de retail. Si retailerul de bricolaj Leroy Merlin detine o unitate in Colosseum Retail Park.
Colloseum atrage 3,5 milioane de vizitatori pe an si dispune de peste 1.900 de locuri de parcare, o conexiune cu zona centrala a Bucurestiului prin linia de autobuz 112, precum si prin doua linii de transport gratuite care leaga centrul de Piata Chibrit si Chitila. In acest an a fost finalizata si statia de metrou de pe Bulevardul Bucurestii Noi, la 10 minute distanta de mers pe jos de centrul comercial.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.