Companiile nu renunta la abonamentele medicale oferite angajatilor


Reprezentantii MedLife spun ca in ciuda situatiei economice dificile, angajatorii nu renunta la pachetele de servicii medicale oferite angajatilor, ba chiar decid sa creasca ponderea acestora.

Programul prelungit, stresul de la locul de munca, nesiguranta economica - toti acesti factori pot afecta starea de sanatate a angajatilor, iar directorii de companii pun tot mai mare pret pe acest aspect, comparativ cu anii precedenti. Vorbind in termeni financiari, este mult mai simplu pentru o companie sa ofere salariatilor abonamente medicale de 10-15 euro lunar, decat sa opereze o crestere similara a salariilor care, cel mai probabil, ar trece neobservata”, spune Ciprian Ciobanu, Sales&Marketing Director MedlLife.

La sfarsitul anul trecut, MedLife a raportat un numar de 170.000 de abonati, dublu fata de 2007, se arata in comunicatul de presa. Pentru anul acesta, compania isi propune sa creasca numarul de abonati si sa atinga o cota de piata de 40% pe segmentul abonamentelor medicale.
MedLife a inregistrat in primele trei luni ale acestui an un numar de aproximativ 10.000 de noi abonati, in crestere cu 85% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Potrivit reprezentantilor companiei, cel mai important motor de crestere a fost atragerea clientiilor deserviti anterior de concurenta.

Aceasta crestere importanta a numarului de arondati MedLife se datoreaza unui nou serviciu oferit companiilor - <sharing health>. Programul ofera posibilitatea companiilor de a nu alege un singur furnizor de servicii medicale, lasand salariatii, ca in cadrul unui pret egal sa aleaga furnizorul de servicii medicale la care doresc sa fie arondati. In astfel de situatii, salariatii aleg in proportie de peste 90% MedLife”, precizeaza Ciprian Ciobanu.

Printre cei mai importanti noi clienti din portofoliul din acest an se numara: BRD, Vodafone, Philip Morris, Deloitte, Intercontinental, Avon, Ogilvy, Dorna, Elly Lilly, Pagini Aurii, Colas, precum si cateva case importante de avocatura. Compania este in negocieri avansate pentru finalizarea a altor cinci - sase tranzactii cu grupuri de companii de mari dimensiuni.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii