Conferinte pentru IMM-uri in 26 de orase din tara


Firma de evenimente BTL Design si Ministerul IMM-urilor, Comertului, Turismului si Profesiilor Liberale organizeaza anul acesta o serie de conferinte destinate IMM-urilor din  26 de orase din tara.

Accesul companiilor la conferinte este gratuit, simpozioanele dorindu-se o platforma eficienta de comunicare intre providerii de solutii pentru IMM-urile din orice domeniu, si intreprinzatorii locali, cu care acestia pot veni in contact cu aceasta ocazie, se arata in comunicatul de presa. 

Conferintele au doua plenare. Prima se numeste „Solutii pentru eficientizarea afacerii”. Acesta prezinta toata gama de solutii destinate IMM-urilor si care sunt necesare pentru dezvoltarea afacerii proprii: solutii de internet, de infrastructura pentru afaceri, de promovare, de pensii private, de resurse umane, de recuperare a creantelor.

A doua plenara din cadrul conferintelor se numeste “Solutii financiare pentru dezvoltarea afacerii”. Aici sunt prezentate oferte de creditare, programe de finantare, oferte de finantare bancara pentru IMM-uri, finantare din fonduri structurale si de coeziune. De asemenea, participantii primesc, de la experti in domeniu, explicatii in legatura cu accesarea finantarilor destinate acestui sector si detalii despre planul operational regional 2007-2013.

Seria de evenimente destinate IMM-urilor a fost initiata de BTL Design ca o serie proprie de conferinte in urma cu trei ani. Forumurile au debutat in martie 2006, iar in patru ani vor parcurge toate judetele Romaniei. Pana acum au avut loc 10 conferinte in 2006 si 12 conferinte in 2007. Anul acesta sunt programate 26 de conferinte.

Primul eveniment de anul acesta are loc in orasul Giurgiu, pe 31 ianuarie. La toate evenimentele din acest an, ministrul IMM-urilor, Ovidiu Silaghi, va discuta cu reprezentantii mediului de afaceri din judetele respective. Mai multe detalii despre conferinta din Giurgiu gasiti aici.

Din 2003, BTL Design este specializat in promovarea B2B (business to business) si este unul dintre marii organizatori de evenimente de afaceri din tara. Compania este activa si pe segmentul serviciilor de publicitate “below the line”: publicitate neconventionala, realizare de strategii complexe de comunicare si relatii publice, oferirea de suport logistic pentru organizarea unor intalniri societatea civila – administratie publica, organizarea de  evenimente speciale (conferinte, mese rotunde, workshop-uri), elaborarea mapelor de presa, concepere conferinte, seminarii, gestionarea relatiilor cu mass-media (interviuri, realizarea de poze, articole).

 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii