Conferintele Anti-Criza vin in sprijinul oamenilor de afaceri
Seria de evenimente organizate de BMG va incepe luna aceasta, pe 28 aprilie, cu o conferinta pe tema “Strategii Financiare si de Management”.
In perioada aprilie - septembrie 2009, BMG (Business Media Group), in parteneriat cu Rockmedia, va organiza seria de evenimente Anti-Criza, conferinte dedicate strategiilor, solutiilor si ideilor de combatere a crizei financiare, se arata in comunicatul de presa.
Seria de evenimente cuprinde sapte conferinte dedicate celor mai importante domenii afectate de criza economica. In cadrul fiecarui eveniment, specialisti, consultanti si oameni de afaceri vor dezbate tendintele si ultimele schimbari, vor prezenta studii de caz si vor oferi solutii concrete de combatere a crizei.
Prima conferinta, "Strategii Financiare si de Management", va avea loc in data de 28 aprilie 2009, la Hotel Intercontinental Bucuresti, si aborda subiecte precum: strategii si solutii pentru prevenirea crizei de lichiditati, planificarea financiara corecta pe timp de criza, optimizarea costurilor, adaptarea portofoliului de investitii, solutiile de factoring si gasirea capcanelor in M&A.
A doua conferinta a seriei este “Strategii Anti-Criza in HR”, care va aborda noile paradigme din domeniul resurselor umane in perioada de criza, relatia pe care acest departament o are cu sintagma “reducerea costurilor” si motivarea angajatilor in timp de criza.
Evenimentul dedicat “Strategiilor Anti-Criza in Retail” va aborda schimbarile de comportament ale consumatorilor, cauzate de scaderea vanzarilor si cresterea disponibilizarilor.
La conferinta “Strategii Anti-Criza in IT&C” vor participa experti din domeniu ce vor oferi solutii pentru pastrarea si chiar cresterea cotei de piata, eficientizarea costurilor operationale si cele mai bune strategii de produs.
Conferinta “Strategii Anti-Criza” in sectorul energetic va aborda schimbarile intervenite in unul dintre cele mai importante domenii pentru stabilitatea unui stat, prin oferirea de strategii si modele de prevenire aplicabile inca dinaintea primului semn de criza.
Conferinta “Strategii Anti-Criza in Pharma” va fi dedicata gasirii de solutii pentru acest sector afectat de fluctuatia cursului valutar, concentrarea de piata si esecurile de fidelizare.
Ultima conferinta “Strategii Anti-Criza in Real-Estate”, va aborda cel mai afectat domeniu al economiei. Vor fi dezbatute metodele de finalizare a proiectelor incepute si solutiile pentru criza de lichiditati.
La evenimente vor participa middle si top manageri din fiecare domeniu, specialisti, oameni de afaceri, reprezentanti guvernamentali. Evenimentele creeaza un spatiu de interactiune, unde participantii pot contribui cu idei, experiente proprii si propuneri.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.