Cum sa iti pastrezi clientii pe timp de criza
Jim Bagnola, trainer international in leadership si customer service, va sustine joi, 12 martie, workshop-ul “Transforma-ti clientii in followers!”.
Evenimentul va avea loc in Bucuresti, la Rin Grand Hotel, Sala Londra, se arata in comunicatul de presa.
Workshop-ul se va desfasura intre orele 9.00 si 17.00 si este al treilea eveniment centrat pe conceptul de leadership, organizat in cadrul Leadership Center, de catre Leaders Romania in colaborare cu Human Performance Development International (HPDI).
In cadrul workshop-ului, Jim Bagnola va argumenta cum se aplica conceptul de leadership asupra relatiei angajatului cu clientul, avand drept scop final loializarea amandurora. Trainer-ul american va expune principiile psihologiei customer service-ului, in noua conjunctura, si tehnicile care determina angajatii sa-si dezvolte un simt al apartenentei si al responsabilitatii personale fata de client.
Discursul lui Jim Bagnola se centreaza pe ideea ca singura ratiune pentru care cineva are o slujba este insusi clientul. Totusi, acest lucru nu inseamna ca ultimul detine dreptatea absoluta, dar atrage necesitatea de a-l trata intotdeauna cu corectitudine.
Solutia propusa de catre Jim Bagnola vizeaza dezvoltarea simtului de responsabilitate si autonomie a angajatilor in relatia cu clientul. “Serve persons” este termenul care ii desemneaza pe acesti angajati care constientizeaza ca securitatea locului lor de munca este strans legata de satisfactia clientului.
In paralel, managerii trebuie atat sa sarbatoreasca cu regularitate succesele impreuna cu angajatii, cat si sa intareasca si sa cuantifice cu aceeasi regularitate principiile dupa care ii conduc.
Bagnola abordeaza customer service-ul dintr-o perspectiva mai larga, folosindu-se de expertiza sa in Leadership, Stress Management, Customer Service, Coaching Skills si Change Management. Intreaga filosofie a expunerilor sale se concentreaza pe conceptul de Professional Human BeingsTM, iar scopul declarat al workshop-urilor sale este de a-i inspira pe oameni sa-si doboare barierele mentale autoimpuse in demersul lor de actualizare a sinelui.
In prezent, Jim Bagnola este Senior Partner al firmei de consultanta “The Leadership Group” si figureaza in top 30 speakeri internationali in leadership, conform Leadership Gurus International, alaturi de John C. Maxwell, Tom Peters sau Stephen Covey.
Prezenta trainer-ului american in Romania este asigurata de opt ani de catre compania romaneasca de consultanta Human Performance Development International (HPDI).
Leaders Romania este devotata promovarii conceptului de leadership in Romania si dezvoltarii unor tineri responsabili, capabili si inovatori, care isi vor coordona activitatile spre evolutia tuturor membrilor societatii. Printre cele mai importante initiative ale organizatiei se afla seria de evenimente Leadership Center, Leadership School, Leadership Autentic, Leaders Movie, Clubul Antreprenorilor, The Leadership Center si Leaders Awards.
Mai multe informatii despre Jim Bagnola si despre evenimentul din 12 martie puteti gasi aici.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.