Cum vad profesionistii din HR dezvoltarea departamentelor in care lucreaza


    


In cadrul conferintei “HR Business Strategist - Iasi”, organizata de BusinessMark, directori generali, manageri de resurse umane, specialisti, consultanti de HR si antreprenori au discutat despre noile tendinte in resurse umane.

Scopul evenimentului a fost de a crea un dialog intre specialistii care coordoneaza departamentele de resurse umane din Moldova si reprezentantii cu experienta in companii cu renume, precizeaza organizatorii conferintei.

HR Business Strategist” s-a desfasurat in trei sesiuni iar printre temele abordate s-au aflat: rolul coordonatorului de resurse umane la nivel de business strategy & development, result-centric leadership, career mapping for millennials, sharing economy, cultura organizationala ca factor diferentiator, career development & team management.

Dana Popa, HR Manager, Rewe Romania a deschis conferinta si a discutat despre modalitatea in care departamentul de resurse umane poate deveni performant pentru un business sustenabil. Printre obiectivele echipei de HR ea a enumerat: sa ai o echipa motivata si pregatita sa faca fata proiectelor viitoare (flexibila si capabila sa schimbe responsabilitatile, sa te asiguri ca exista relatii bune intre colegi si ca ai suficiente resurse pentru proiecte), sa implementezi un sistem software HCM (ajuta sa fii proactiv, integreaza si coreleaza functii).

Cristina Paun, Consultant Fonduri Europene, Wise Finance Solutions a discutat despre schema de ajutor de stat pentru crearea de locuri de munca, reglementata prin HG 332/ 2014. in acest sens, costul salarial eligibil reprezinta costul salarial cuprinzand salariul brut pana la limita salariului mediu brut pe economie aprobat prin legea anuala a bugetului asigurarilor sociale de stat, valabil pentru anul inregistrarii cererii de acord pentru finantare, precum si contributiile obligatorii ale angajatorului aferente, conform prevederilor legale in vigoare. Pentru anul 2016: salariul mediu brut pe economie = 2.681 lei.

Stelian Bogza, Co-Founder, BenefitOnline a vorbit despre noua lume si beneficiile extra-salariale in Romania. Caracteristicile beneficiilor de succes sunt: relevante - angajatii aleg singuri beneficiile si le apreciaza mai mult, eficiente fiscale - angajatii si angajatorii beneficiaza de avantaje fiscale, implicatiile sunt transparente, transparente si echitabile - alegerea angajatilor e transparenta, diferentierea intre angajati e echitabila, control si varietate mare de alegere, fara duplicare - familiile care primesc beneficii evita duplicarea acoperirii lor.

Leonard Rizoiu, Managing Director, LeoHR a incheiat conferinta vorbind despre retentie ca un instrument eficient pentru anul 2017. Mai mult, a explicat ce inseamna stayIN - discutia structurata si periodica dintre un consultant LeoHR si un salariat prin care se identifica conditiile care l-ar determina pe salariat sa paraseasca compania. Avantajele sunt ca ofera o imagine a potentialului risc, cresterea imediata a retentiei prin identificarea factorilor, descoperirea climatului real de munca, punctul de vedere precis al angajatilor, eficienta costului prin externalizarea acestui proces.
 

startups.ro a sprijinit evenimentul in calitate de partener media.

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii