Diverta Online: vanzari mai mari cu 15% in T1 2009, fata de T1 2008


Conform reprezentanilor companiei, in jur de 30% dintre clienti revin pe site pentru o noua achizitie.

Din punct de vedere al categoriilor de produse, segmentul de carte a inregistrat o rata de crestere de 15% in primul trimestru din 2009, fata de aceeasi perioada din 2008, se arata in comunicatul de presa. In perioada mentionata, aproximativ aceeasi crestere de 15% a fost inregistrata si pe segmentul de jucarii iar vanzarile de produse IT au scazut cu 50%, fiind gama cea mai afectata de contextul actual din piata. In luna ianuarie, o usoara scadere a fost inregistrata si la vanzarile de produse de papetarie&office.

In prezent, comenzile pentru produsele aflate la reduceri sunt in crestere.

Comportamentul de cumparare pe platforma Diverta Online s-a schimbat, consumatorul incepand sa faca economii prin achizitionarea de produse aflate la promotii. In acest sens, avem in vedere o abordare a vanzarilor printr-o noua strategie de marketing, care pune accent pe o segmentare riguroasa a consumatorilor si identificarea nevoilor fiecarui segment. Calitatea traficului pe care il ai este importanta, iar fidelizarea este mai eficienta din punct de vedere al costurilor implicate si al timpului alocat", spune Alina Balan, E-Commerce Manager Diverta Online.

Diverta Online comercializeaza aproximativ 45.000 de produse, impartite in 8 game - carte, calculatoare, electronice, filme, muzica, jocuri, jucarii, papetarie.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii