DPD Romania: livrarile de Valentine’s Day si cele de 1 - 8 martie au crescut volumele curierilor cu 28%


    


Marţisorul, Ziua femeii si Valentine’s Day din acest an au generat o crestere substantiala a volumului de colete livrate de curierii romani. In perioada 10 februarie – 10 martie, DPD Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata locala de coletarie si curierat expres, a livrat cu 28% mai multe colete comparativ cu acelasi interval de timp al anului trecut, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.

Potrivit datelor DPD, cadourile destinate femeilor s-au vandut cel mai bine in intervalul 10 februarie - 10 martie, fashion-ul pozitionandu-se pe prima pozitie in topul industriilor care au generat cele mai multe livrari in perioada de referinta. De asemenea, topul este completat de produsele electronice, cele din zona de cosmetice, accesorii home & deco, dar si jucarii.

"Varful de comenzi din e-commerce-ul romanesc a fost principalul motor de crestere al business-ului DPD primavara aceasta, generand un plus de aproape o treime al coletelor expediate. Prin comparaţie, in decembrie 2016 - ianuarie 2017, o alta perioada tradiţional aglomerata pentru curieri, am raportat o crestere de 25% a volumelor de livrari”, spune Lucian Aldescu, CEO DPD Romania.

Conform CEO-ului DPD, data de 28 februarie a fost cea mai incarcata zi pentru curierii DPD,  numarul livrarilor din aceasta zi depasind cu circa 30% media perioadei 10 februarie - 10 martie.

In ceea ce priveste topul zonelor din Romania cu cele mai multe expedieri naţionale, in perioada analizata, acesta este dominat de Bucuresti - Ilfov, cu 27% din total, urmat de judetul Cluj, cu 5% din volume. Timisoara a generat aproximativ 4,8% din livrarile naţionale DPD, iar Constanta si Iasi au inregistrat ponderi de 4,2%, respectiv 3,8% din numarul total al coletelor expediate de romani.

De asemenea, datele companiei arata ca in Bucuresti si Ilfov s-au primit cele mai multe pachete, aproximativ 26,2% din total, urmate de Cluj, cu 5%, Timisoara, cu aproape 4,5% din colete, Constanta si Iasi, cu 4%, respectiv aproape 4%.

Conform datelor centralizate de catre DPD Romania, ponderea livrarilor pe segmentul B2B a fost de aproape 60%, iar diferenta a fost generata de segmentul B2C.

Potrivit reprezentanţilor DPD, luna decembrie a anului trecut a reprezentat, de asemenea, o alta perioada de varf pentru serviciile de curierat din Romania. Astfel ca, volumele coletelor livrate in cea mai aglomerata perioada a anului 2016 au inregistrat o crestere de aproximativ 25%, comparativ cu acelasi interval de timp din 2015.

In varf de sezon de iarna, compania a livrat aproximativ 8,5 milioane de colete in tara, aproximativ 8.000 de colete din Romania in strainatate, iar din strainatate catre Romania au fost efectuate 42.000 de livrari, 7 decembrie fiind cea mai aglomerata zi pentru curieri.

Topul zonelor din Romania din care s-au expediat cele mai multe colete in tara, in preajma sarbatorilor de iarna din 2016, este similar cu cel din intervalul 10 februarie - 10 martie. Astfel ca, bucurestenii si ilfovenii au trimis cele mai multe pachete, urmati in top de clujeni, timisoreni, constanteni si ieseni.

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii