Este posibil ca in zece ani site-urile sa fie inlocuite de noi tehnologii
Afirmatia a fost facuta de Miki Devic, cofondator, CEO pentru biroul din Germania si Chief Sales Office la Httpool Group.
"Trebuie sa gasiti noi moduri de a folosi imensa cantitate de tehnologie din prezent, noi moduri de a oferi experienta de utilizare", a mentionat Miki Devic, in cadrul evenimentului Mobile Advertising Congress, organizat de Expo Media.
Cofondatorul Httpool a mai spus ca in domeniul mobile, in prezent, nu exista standarde, iar in urmatorii cinci ani vor mai aparea inca multe inovatii care vor imbunatati interactiunea cu clientul.
"In loc sa ma intreb daca sa folosesc un canal (n.red. - se refera la utilizarea telefoanelor mobile), trebuie sa le integrezi, sa le pui pe toate intr-o formula - sa vezi unde este consumatorul, modul in care foloseste serviciile si sa fii relevant. Modul in care se foloseste mobile advertising depinde de la tara la tara", a explicat Miki Devic.
Angus Slater, Chief Marketing Officer la Vodafone Romania, a subliniat si el ca publicitatea pe telefonul mobil nu trebuie sa fie ceva singular, ci sa fie integrata in mixul de marketing, in functie de strategia brandului.
"Nu ai nevoie de mai multi oameni pentru mobile advertising, ci poti folosi aceeasi oameni. N-ai nevoie de alt buget, ci de folosire aceluiasi buget, dar integrat", a subliniat Angus Slater.
Dan Romescu, Mobile Social Architect la Augmented Citizen Advocate, a spus ca, in Germania, de exemplu, aparitia tabletelor a schimbat complet discutia, publicitatea pe telefoanele mobile devenind tot mai importanta, iar aceasta tendinta va aparea si in Romania.
Aurora Enghis, Business Development Manager la ARBOinteractive, a subliniat ca nu este suficient sa existe un banner, ci este nevoie ca utilizatorul sa fie indemnat sa faca ceva, sa i se ofere ceva - promotie etc., sa se interactioneze cu el - printr-un video, informatia sa fie noua si utila.
Dan Romescu a mai spus ca marketingul inseamna servicii, cum interactioneaza clientul cu serviciile, cand informatia circula foarte repede.
Aurora Enghis a adaugat ca printre problemele folosirii telefonului mobil in Romania se numara faptul ca QR Cod-urile scanate cu telefonul mobil deschid un link "mort".
George Grama, Sales Manager la Apscend NetSolutions, a adaugat ca una dintre practicile din online se va reflecta si in privinta telefonului mobil: cu cat un utilizator acceseaza mai mult continut online, cu atat mai personalizate vor deveni inserturile de publicitate.
Angus Slate a adaugat ca rata de raspuns la o campanie pe telefonul mobil depinde de numarul de clienti targetati, de campanie etc.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.