Eturia estimeaza in acest an venituri de cel mult 3 milioane de euro


Afacerile agentiei de turism "tailor made" au crescut in primele sase luni din acest an cu 47% fata de anul trecut, ajungand la 970.000 de euro.

In aceeasi perioada, profitul comercial s-a redus cu circa 15% fata de anul trecut, se arata in comunicatul de presa.

In primul semestru din acest an, numarul de pachete turistice vandute de companie a fost cu aproximativ 70% mai mare fata de aceeasi perioada de anul trecut.

"In schimb, ca si efecte ale crizei, putem vorbi de o descrestere a costului mediu pe pachet, 880 euro anul acesta, fata de 1.050 euro anul trecut (n.red. - scaderea este de aproximativ 16,2%)", se mai spune in comunicatul de presa.

De la mijlocul acestei luni, agentia va include in preturile vacantelor toate costurile (costurile de cazare, biletele de avion, tururile stabilite in itinerar, mesele specificate in program, taxele de intrare la obiectivele turistice, taxele de aeroport si serviciu, care pana acum erau trecute separat).

Singurele costuri neincluse in pretul pachetului turistic sunt cele care nu trebuie platite in mod obligatoriu la agentie - asigurarile medicale, taxele de viza, taxele care prin natura lor trebuie platite cash la fata locului si costurile personale ale clientului.

"La inceputurile Eturia costurile afisate ale vacantelor inglobau toate taxele suplimentare (taxe de serviciu, taxe de aeroport, etc.). Ulterior, fiindca toate agentiile din Romania afisau taxele de aeroport, precum si alte servicii suplimentare separat, am luat decizia de a face la fel pentru a nu fi dezavantajati la o prima comparatie facuta de potentiali clienti. La mai putin de un an de la aceasta schimbare am luat decizia de a afisa din nou valoarea intregului  pachet turistic. Facem acest lucru din respect pentru clientii nostri pentru a le permite sa vada din primul moment intregul cost al vacantei", spune Sorin Stoica, CEO al Eturia.

Sorin Stoica adauga faptul ca dezavantajul unei astfel de decizii ar putea fi ca anumiti clienti sa-i considere scumpi in comparatie cu piata si sa nu apeleze la ei.

 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii