EuroGsm: tabletele si accesoriile inteligente, vedetele cresterii de vanzari din 2014
"Apetitul tot mai mare al romanilor pentru comunicarea mobila, determinata de multitudinea aplicatiilor mobile existente in piata, atrage dupa sine nevoia achizitionarii unor terminale tot mai competitive, respectiv folosirea tot mai intensa a serviciilor de date mobile. Exista, de asemenea, o crestere a pietei de gadget-uri, precum si o crestere in zona de accesorii inteligente, care incep sa devina un produs utilizat de tot mai multa lume”, spunet Zoltan Halmai, director comercial EuroGsm.
Vanzarile de tablete au crescut cu 30% anul trecut, comparativ cu 2013, acestea fiind produsele cu cea mai mare crestere din portofoliul EuroGsm, in timp ce segmentul accesoriilor a inregistrat vanzari cu 10% mai mari fata de 2013, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.
In ceea ce priveste serviciile Orange comercializate, reprezentantul EuroGsm spune ca in 2014 acestea au crescut cu 5% fata de anul anterior, cea mai mare cerere fiind inregistrata la serviciile Orange TV, care aproape s-a dublat comparativ cu anul precedent, urmate de serviciile de date si apoi voce.
Crestere importanta pe online, vanzari de 2,5 ori mai mari fata de 2013
In 2014, pe platforma online eurogsm.ro tendinta a fost de crestere constanta, retailerul inregistrand vanzari de aproximativ 2,5 ori mai mari fata de cele din 2013, respectiv de aproximativ 10 ori mai mari comparativ cu vanzarile din 2012.
Anul trecut, numarul de vizitatori pe site s-a dublat fata de 2013, cele mai cautate produse din oferta retailerului fiind telefoanele de varf, precum Samsung Galaxy S4 sau Galaxy S5. in ultima parte a anului, accesoriile pentru telefoane si accesoriile de protectie sau gadget-urile din categoria ceasurilor inteligente au devenit, de asemenea, foarte populare in randul vizitatorilor online ai EuroGsm.
In offline, reteaua nationala de magazine EuroGsm a fost vizitata, in medie, de aproximativ 250.000 de clienti in fiecare luna a anului trecut, cele mai comercializate produse fiind smartphone-urile Samsung si Orange, urmate de tabletele Vonino si Allview. In materie de accesorii, in topul vanzarilor au fost husele si tocurile, cardurile de memorie si acumulatorii.
Tendintele se mentin si in 2015
"Pentru anul acesta, estimam mentinerea vanzarilor la telefoane mobile, insa cu o modificare a structurii, in sensul cresterii segmentului smartphone, precum si mentinerea tendintei crescatoare la vanzarile de tablete si abonamente de date Orange. In plus, ne asteptam la o crestere de cel putin 20% la accesorii si gadget-uri fata de anul 2014”, a mai spus Zoltan Halmai.
Retailerul vizeaza cresterea vanzarilor anul acesta, pe fondul cresterii categoriilor de smartphone-uri de 4 inch, tablete de 7 inch si 8 inch, respectiv telefoane dual-SIM. In ceea ce priveste accesoriile de protectie - si acestea vor inregistra o crestere, fiind, de obicei, achizitionate de clienti odata cu telefoanele.
EuroGsm este unul dintre cei mai mari retaileri telecom partener strategic Orange, cu o retea nationala de magazine extinsa in 81 de orase din Romania.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.