evoMag schimba interfata site-ului si introduce posibilitatea comenzii fara cont de client


    


Cele doua masuri fac parte din planurile de pregatire a evoMag pentru Black Friday si pentru cel mai aglomerat sezon din an, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.

Noua interfata aduce modificari importante la nivel de design, dar si tehnologic, site-ul avand acum o viteza de incarcare mult mai mare comparativ cu versiunea anterioara.

Categoriile de produse sunt mai usor de identificat, fiecare fiind reprezentata si de un simbol grafic. Pentru usurinta in cautare, la trecerea cursorului pe deasupra ficarei categorii de produse, sunt afisate, in partea dreapta a paginii, cele mai reprezentative promotii.

Bannerele afisate pe prima pagina sunt mai mari, mai atractive, iar produsele sunt puse mai bine in valoare. Imaginile pentru fiecare produs sunt acum mai mari, iar informatiile despre pret, reduceri, garantii si modalitatile de livrare sunt grupate in partea dreapta a paginii, si sunt mai bine evidentiate.

Procesul de plasare a comenzilor online a fost eficientizat, evoMag oferind acum posibilitatea clientilor sa comande produsele pe care si de doresc fara sa-si configureze, in prealabil, conturi de clienti.

Estimam ca aceasta noua facilitate de plasare a comenzilor va fi folosita de multi clienti, insa ne asteptam sa aiba si mai mult succes in randul tinerilor de pana in 30 de ani si sa fie accesata cu precadere de pe smartphone-uri”, spune Mihai Patrascu, CEO evoMag.

Noua facilitate oferita clientilor evoMAG va genera o crestere de peste 5% a vanzarilor companiei, precum si o majorare a numarului de comenzi plasate de pe dispozitivele mobile.
 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii