EY Romania si TotalSoft lanseaza studiul “Social media si mediul de afaceri romanesc”


   


Patru din cinci companii din Romania (adica 78%) folosesc retelele de socializare pentru promovare. Facebook este in top, urmat de Youtube si LinkedIn, conform studiului ''Social Media si mediul de afaceri romanesc'' realizat de EY Romania anul trecut.

Studiul va fi lansat oficial pe 28 octombrie 2014, in cadrul conferintei "Social Media Business Forum", se mentioneaza in comunicatul de presa.

Evenimentul, organizat de BusinessMark, este dedicat specialistilor in social media, comunicare si marketing si isi propune crearea unui mediu profesionist de discutii asupra modului in care marketingul prin retelele de socializare ne poate ajuta in dezvoltarea de business.

Conferinta va dezbate subiecte precum construirea de strategii de social media potrivite pentru compania administrata, rolul social media in generarea de leaduri, identificarea nevoilor clientilor si intampinarea acestora prin social media.

Rezultatele studiului ”Social media si mediul de afaceri romanesc 2014” vor fi prezentate si discutate de Daniel Ionescu, Sales & Marketing Director, TotalSoft si Constantin Magdalina, Strategic Development, EY Romania & IAB expert.

Printre speakerii evenimentului se mai numara si: Elena Badea, Head of Marketing Enablement, EY Romania; Corina Vasile, Communication and PR Director, Raiffeisen Bank; Teodora Juravle, Marketing Communications Manager, Carrefour Romania; Gabriel Traistaru, Resposible with Internal and External Media, Enel Romania; Mirela Nemtanu, Corporate Communication & Public Affairs Manager, L’Oreal Romania; Alexandru Negrea, Head of Facebook Department, Spada.
 

startups.ro sprijina evenimentul in calitate de partener media.

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii