Farmec: 24 mil. euro cifra de afaceri in 2008


Reprezentantii companiei estimeaza ca, fata de anul trecut, cifra de afaceri va creste cu 15%, in 2008.

In primele trei luni ale acestui an, Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator romanesc de produse cosmetice, a inregistrat o cifra de afaceri de 5 milioane de euro, in crestere de la suma de 4,4 milioane de euro inregistrata in perioada similara din 2007, se arata in comunicatul de presa.

Profitul companiei a crescut cu 26,9%, ajungand la 530.000 de euro, fata de 420.000 de euro, in primele trei luni ale anului precedent.

"Evolutia produselor dermato-cosmetice este, in general, destul de lenta in primele trei luni ale anului, pentru ca urmeaza sezonului de varf al sarbatorilor de iarna. In aceste conditii, cresterea vanzarilor nu face altceva decat sa dovedeasca increderea de care se bucura produsele noastre pe piata", spune Mariana Sinitaru, specialist marketing in cadrul Farmec Cluj-Napoca.

In primul trimestru al acestui an, Farmec si-a relansat gama de produse de ingrijire a tenului si a corpului. Relansarea a fost insotita de o serie de oferte speciale care au impulsionat vanzarile companiei.

Evolutia cifrei de afaceri in acest prim trimestru se datoreaza si procesului de retehnologizare a sectiilor de productie. Procesul a fost inceput in 2006 si a dus la scaderea costurilor. Anul trecut, compania a invesitit 3,5 milioane de euro in retehnologizare si modernizarea laboratoarelor de cercetare. Pana in 2010, investitia in acest proces va ajunge la 12 milioane de euro.

Produsele de ingrijire a fetei reprezinta, pentru Farmec, categoria cea mai de succes, acest segment aducand 60% din totalul vanzarilor. Conform reprezentantilor companiei, din punct de vedere cantitativ, Farmec se situeaza pe primul loc in topul vanzarilor de produse cosmetice pe piata autohtona, la categoria produse de ingrijire a fetei si a ochilor, cu o cota de piata de 26,1%.

 

Un material startups.ro Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii