Festivitate de premiere in comertul electronic romanesc, la Bucuresti


Gala Premiilor eCommerce 2012 se va desfasura pe 30 octombrie, la Crystal Palace Ballrooms, iar magazinele inscrise au fost jurizate prin prisma a peste 80 de criterii.

 

GPeC nu este doar un eveniment, ci un proces in urma caruia incercam sa ridicam standardele magazinelor online romanesti in asa fel incat consumatorul final sa aiba parte de o experienta placuta de cumparare si, astfel, sa crestem piata de comert electronic”, spune Andrei Radu, organizatorul evenimentului.

Editia din acest an a luat startul pe 23 aprilie, desfasurandu-se in mai multe etape, timp de o jumatate de an.

In urma inscrierilor, 90 de magazine au fost acceptate in concurs, acestea intrunind criteriile de preselectie care au constat in respectarea legislatiei in vigoare si a unui set de bune practici in comertul online, se mentioneaza in comunicatul de presa. Magazinele care au trecut de preselectie, au primit atestarea Trusted.ro - Programul National de Certificare a Magazinelor Online, si au fost acceptate in competitie.

Ulterior, fiecare magazin online a trecut prin doua etape de jurizare, fiind analizat de specialistii pietei prin prisma a peste 80 de criterii in baza carora au fost evidentiate cele mai importante aspecte pentru orice business online.

In urma primei etape de evaluare, juratii GPeC s-au intalnit fata in fata cu reprezentantii magazinelor online, pentru a le explica notele acordate si pentru a le oferi recomandari despre cum isi pot remedia problemele semnalate.

Potrivit organizatorilor, magazinele online au avut la dispozitie o perioada de doua luni in care sa isi corecteze erorile, pentru a intra mai bine pregatite in etapa de jurizare finala.

Pe langa evaluarea asigurata de 18 specialisti, organizatorii evenimentului au pus la dispozitie magazinelor participante in competitie un tool numit “Voice of Customer”. Mai exact, utilizatorii au avut ocazia sa raspunda la un scurt sondaj (de tip 4Q), exprimandu-si opinia despre site-ul vizitat - ce le-a placut si ce nu.

Chestionarul s-a derulat timp de 1 luna, incheindu-se pe 20 octombrie 2012 cu peste 11.000 de raspunsuri valide per totalul magazinelor online care au implementat sondajul - aprox. 50 de magazine din cele 90 inscrise in competitie.

startups.ro este partener media al evenimentului si poate oferi un numar limitat de invitatii. Pentru mai multe detalii trimiteti un e-mail pe adresa redactia[@]startups.ro.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii