Flamingo a vandut de trei ori mai multe notebook-uri in 2008, fata de 2007
Reprezentantii companiei se asteapta ca vanzarile pe acest segment sa creasca si in 2009, insa intr-un ritm mai temperat, dat fiind contextul economic actual.
"Chiar daca, momentan, este mai dificil sa accesam creditele de consum si impactul crizei globale este din ce in ce mai mare, consideram ca notebook-urile vor continua sa ramana printre cele mai vandute produse anul acesta, luand in considerare cresterea nevoii consumatorilor pentru tehnologie si mobilitate”, spune Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
In prima luna a acestui an, vanzarile de notebook-uri inregistrate de retailer au crescut cu 10%, in termeni de valoare, si cu 15%, in termeni de volum, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2008, se arata in comunicatul de presa.
Anul trecut, compania a raportat o crestere de peste 200% a vanzarilor de notebok-uri, in termeni de volum, ajungand la 60.000 de unitati, fata de 17.750 de unitati, in 2007. Cresterea in functie de valoare a fost de peste 150% in 2008, fata de 2007, ajungand la aproximativ 103 milioane de lei, anul trecut.
Rezultatele au fost generate in principal de vanzarile foarte bune realizate de companie in prima jumatate a anului trecut, cand a raportat valori triple fata de aceesi perioada din 2007.
In a doua jumatate a anului, in special in ultimul trimestru, vanzarile de notebook-uri au inregistrat o scadere, de la o crestere de 100% in T1 pana la o evolutie de 30% in T4. Potrivit reprezentantilor companiei, vanzarile din T2 au fost influentate de doi factori: accesarea mai dificila a creditelor de consum si scaderea vanzarilor pe fondul crizei financiare.
Valorile raportate de catre Flamingo includ ambele zone de business ale grupului, atat zona de retail, cat si pe cea de distributie.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.