Flamingo: triplam vanzarile la notebook-uri fata de 2007


Anul acesta, Grupul Flamingo International isi propune o triplare a vanzarilor de notebook-uri in magazinele pe care le detine: Flamingo Computers, Flanco si Flanco World.

Estimarea se bazeaza pe cresterea cererii pentru aceasta categorie de produse, se arata intr-un comunicat de presa al companiei.

Reprezentantii comerciantului se asteapta ca ponderea notebook-urilor in totalul vanzarilor de PC-uri din 2008 sa creasca pana la 50%.

 “Tendinta de inlocuire a desktop-urilor cu notebook-uri a devenit evidenta inca de anul trecut, anul acesta vanzarile pe segmentul PC-urilor continuand pe baza aceluiasi trend. Comparand, vanzarea de notebook-uri va avea anul acesta o crestere de 250-300%, in timp ce pentru desktop-uri, cresterea se va mentine la un ritm de aproximativ 15-20%”, spune Jiri Rizek, CEO la Flamingo International.

In 2007, in magazinele Grupului Flamingo, notebook-urile reprezentau 35% din vanzarile inregistrate pe segmentul PC-urilor, restul de 65% din vanzari fiind reprezentate de sistemele tip desktop. Anul acesta, oficialii companiei estimeaza ca raportul se va schimba in favoarea notebook-urilor.

Conform estimarilor facute de reprezentantii Flamingo, valoarea pietei de IT&C se va ridica la 400 de milioane de euro in 2008, iar notebook-urile vor contribui cu aproximativ 30% - 35% la aceasta valoare.

 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii