Flamingo: vanzari de 143 mil. euro la noua luni
Fata de aceeasi peioada a anului trecut, compania a inregistrat o crestere a vanzarilor de 56% in 2008.
Potrivit reprezentantilor companiei, afacerile Flamingo au depasit cu 46% ritmul de evolutie al pietei locale de produse electronice, electrocasnice si IT&C, se arata in comunicatul de presa.
Vanzarile inregistrate de companie in aceasta perioada au fost influentate pozitiv de activitatile de distributie, care au crescut cu aproximativ 120%, fata de nivelul atins anul trecut. Activitatile din retail au crescut cu aproximativ 32%, fata de aceeasi perioada din 2007.
“In ciuda rezultatelor promitatoare, privim cu o deosebita grija performanta actuala a grupului Flamingo International in timpul crizei financiare internationale. Din aceasta cauza, am implementat masuri foarte stricte de control financiar in toate ariile pe care activitatea noastra le acopera”, spune Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
Luand in considerare influenta crizei financiare, cifrele preconizate pentru sfarsitul lui 2008 au fost ajustate in scadere cu aproximativ 5%, desi piata ramane foarte volatila si, prin urmare, valoarea vanzarilor din decembrie foarte dificil de estimat. Grupul Flamingo International asteapta pentru anul 2008, vanzari de aproximativ 200 milioane de euro.
“La ora actuala, evaluam activitatile noastre din 2009, care vor avea impact in special asupra deschiderii de noi magazine. Aceste lucruri nu trebuie interpretate ca o schimbare, ci doar ca o amanare de 1-2 ani”, adauga Jiri Rizek.
In ceea ce priveste evolutia pietei romanesti de retail IT&C, reprezentantii Flamingo isi reevalueaza estimarile – piata a atins o crestere de 10% in primele noua luni ale lui 2008, cu 5% mai putin decat s-a anuntat initial. Astfel, pentru intreg anul 2008, estimarile prevad o scadere a pietei pana la nivelul inregistrat in 2007.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.