FlorideLux lanseaza colectia de toamna, de la care asteapta vanzari de 50.000 de euro


    


FlorideLux, unul dintre cei mai mari retaileri de aranjamente florale si cadouri online si offline din Romania, a lansat colectia de toamna, care include 21 de aranjamente florale.

Potrivit estimarilor reprezentantilor florariei, noile produse introduse in acest sezon vor impulsiona vanzarile companiei cu pana la 50.000 de euro.

Pentru crearea aranjamentelor de toamna s-au folosit flori precum daliile, calele portocalii si negre, brassica, hortensii vintage, bouvardia, miniroze, trandafiri cappuccino, echeveria, maci sau eremurus. Florile, livrate in cutii albe sau negre, vor fi puse in evidenta atat de elemente naturale neconventionale, precum lotus uscat, scoarta naturala de copac sau crengi, dar si de frunze de matase si fructe decorative, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.

Toate aceste aranjamente aduc un mix interesant de texturi, de la catifelat la aspru, de la lucios la mat, de la tepos la fin. Paleta cromatica este una abundenta, specifica acestui anotimp, iar cutiile cu flori sunt decorate cu frunze aurii. In noua colectie sunt 21 de aranjamente distincte, cate unul pentru fiecare zi de toamna calendaristica, pana la echinoctiu, momentul care marcheaza debutul toamnei astronomice. si aceste cutii cu flori vor fi manipulate cu manusi albe, atat la productie, cat si la livrare, iar expedierea va fi facuta de un angajat imbracat in costum”, declara Marius Dosinescu, CEO si fondator FlorideLux.

Potrivit acestuia, romanii achizitioneaza, de regula, flori de sezon, iar toamna sunt cautate, cu precadere, daliile si crizantemele, in culorile specifice anotimpului, respectiv caramel, aramiu, auriu, kaki, burgundy sau pasteluri vintage.

In ceea ce priveste bugetul alocat de romani pentru aranjamentele de toamna, acesta se va situa in jurul valorii de 350 de lei, noua colectie continand doar cutii de dimensiuni medii, cu aranjamente exclusiviste.

Bazandu-ne pe succesul colectiei de vara, dar si pe cresterea cererii in a doua parte a anului, estimarile noastre arata ca aceste aranjamente vor genera rezultate net superioare fata de cele din aceeasi perioada a anului trecut. Ne asteptam ca la nivelul intregului sezon sa avem vanzari de aproximativ 50.000 de euro pentru aranjamentele florale de toamna, dupa ce anul trecut am obtinut circa 25.000 de euro”, mai spune CEO-ul si fondatorul FlorideLux.

Estimarile companiei arata ca 80% din totalul vanzarilor colectiei de toamna va fi generat direct de clientii florariei online, atat din Bucuresti, cat si din tara, iar francizele vor inregistra aproximativ 20% din volumul prognozat la nivelul intregului sezon.

Preturile produselor incluse in colectia de toamna incep de la 300 de lei si ajung pana la aproximativ 600 de lei.

Din iulie 2013, grupul FlorideLux s-a extins la nivel global, prin afilierea la 1800Flowers.com si alaturarea la cea mai mare retea de florarii din lume, Bloomnet, lucru ce permite si livrarea rapida de buchete oriunde in lume. Primele francize FlorideLux au fost deschise in Bucuresti, Brasov, Cluj.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii