foodpanda a obtinut o noua finantare, de 100 mil. dolari, iar Goldman Sachs este principalul investitor
foodpanda, platforma globala de comenzi de mancare, a anuntat atragerea unei noi runde de investitii, in valoare de 100 de milioane de dolari, sustinute, in primul rand, de Goldman Sachs. Si finantatorii traditionali ai platformei, inclusiv Rocket Internet, au contribuit la fondurile acordate, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.
Alaturi de finantarea precedenta, in valoare de 110 milioane de dolari, acordata platformei in luna martie a acestui an, foodpanda a securizat, din momentul lansarii, in 2012, si pana in prezent, investitii totale de peste 310 milioane de dolari. Dupa achizitia principalilor competitori din India, Mexic, Rusia, Brazilia, Europa de Est si Asia de Sud-Est, compania va folosi noile fonduri pentru extinderea activitatilor de livrare si imbunatatirea interactiunii cu consumatorii in toate cele 40 de tari in care este prezenta.
foodpanda, alaturi de brandurile afiliate, isi concentreaza business-ul pe pietele emergente, operand in peste 40 de tari de pe 5 continente si fiind lider de piata in 32 de tari, printre care India si Rusia. Platforma este activa in mai bine de 580 de orase din intreaga lume si are peste 60.000 de restaurante partenere.
In calitate de investitor, Goldman Sachs Investment Partners se va alatura si consiliului director al foodpanda.
foodpanda.ro este prezenta si in Romania, colaborand, in prezent, cu peste 400 de restaurante din tara.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.