Foodpanda: comenzile online de mancare au crescut cu peste 90% in noua luni


    


Apetitul romanilor pentru mancarea comandata online este in crestere, potrivit datelor foodpanda.ro, cea mai mare platforma de food ordering de pe piata locala.

In primele noua luni ale anului, numarul comenzilor inregistrate de companie a fost cu 94% mai mare fata de aceeasi perioada din 2015, se mentioneaza intr-un comunicat de presa. Preparatele culinare comandate online au fost la mare cautare in special la finele saptamanii, conform datelor raportate de platforma.

Topul consumatorilor fideli comenzilor online de mancare este condus de bucuresteni, urmati de clujeni si timisoreni. Potrivit reprezentantilor foodpanda, aceeasi ordine se pastreaza si in privinta bonului mediu din primele trei trimestre. Astfel, valoarea medie a comenzilor facute in Capitala a fost de 63 de lei, clujenii au dat peste 53 de lei pe mancarea comandata online, iar timisorenii au avut bonuri medii de aproximativ 51 de lei.

Cei mai multi utilizatori ai platformei, in jur de doua treimi, au folosit aplicatia mobila pentru plasarea comenzilor online de mancare. in plus, in perioada analizata a crescut substantial si numarul de plati direct din aplicatie, ponderea acestora ajungand la aproximativ 15% la nivelul intregii tari, conform datelor companiei.

In primele noua luni ne-am concentrat pe campanii de marketing cat mai atractive, coroborate cu reducerile consistente oderite de restaurantele partenere. Toate eforturile de pana acum s-au reflectat in cresterea substantiala a numarului de comenzi. Cu siguranta trendul se va mentine pana la finele anului, un factor de crestere fiind si introducerea livrarilor pe timpul noptii din Capitala, care atrage din ce in ce mai multi consumatori”, spune Radu Balaceanu, Country Manager foodpanda Romania.

Potrivit acestuia, cele mai multe comenzi la nivel national se inregistreaza joia, vinerea si sambata, in intervalele orare 12:30 - 13:00, pentru masa de pranz, si, respectiv, 19:30 - 20:00, pentru cina.

In ceea ce priveste device-urile folosite in perioada analizata, bucurestenii au comandat preponderent mancare de pe smartphone-uri si tablete cu sistem iOS.

Dispozitivele cu Android au avut o pondere de 48,4%, iar cele cu Windows Phone au insumat 0,6% din comenzile foodpanda. Insa, proportia se schimba in provincie, unde sistemele Android genereaza aproximativ 64% dintre comenzi, telefoanele si tabletele cu iOS au o pondere de 35%, iar device-urile cu Windows Phone reprezinta 1%.

Datele centralizate de companie mai arata ca, in prezent, valoarea comenzilor de mancare lansate de pe desktop este cu aproape 5% mai mare decat cea inregistrata in aplicatie in Bucuresti si cu 8% in Timisoara. In schimb, in Cluj-Napoca, bonul este similar, indiferent de sistemul de operare utilizat.
 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii