foodpanda intra pe segmentul comenzilor corporate, cu meniuri la jumatate de pret
foodpanda, platforma online de comenzi de mancare, intra pe segmentul de food ordering pentru corporatii, tintind angajatii companiilor de top din Bucuresti, localizate pentru inceput intr-un perimetru de 3 - 4 km in jurul Pietei Unirii si in zona Preciziei. Acestia vor avea acces la meniuri speciale, cu pana la 50% mai ieftine, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.
foodpanda a demarat noul proiect, dedicat exclusiv angajatilor, la finalul lunii ianuarie, acestia urmand sa aiba acces, prin crearea unui cont special pe platforma, la preparatele a peste 10 restaurante partenere.
Potrivit reprezentantilor platformei, preparatele dedicate segmentului corporate vor putea fi accesate doar de utilizatorii autentificati, care vor beneficia de preturi speciale, reduse cu pana la 50%. Astfel, acestia isi vor putea comanda meniuri complete de pranz cu preturi intre 15 lei si 18 lei.
"Lucram la acest proiect de cateva luni, am fost atenti la toate detaliile, de la cel mai bun timp de livrare, la restaurantele partenere, branduri de top cu bucatarii apreciate, pana la implementare. Am negociat cu restaurantele oferte gandite special pentru angajatii companiilor, care se regasesc exclusiv pe platforma Foodpanda. Pentru inceput anuntam si informam companiile, insa de abordarea angajatilor ne ocupam noi. in functie de evolutia sa, estimam ca in cateva luni sa externalizam partea de preluare a comenzilor exclusiv catre departamentele de HR", spune Radu Balaceanu, Country Manager foodpanda Romania.
El estimeaza, tot in baza rezultatelor si a feedback-ului primit de la angajati si corporatii, extinderea proiectului in mai multe zone ale Capitalei, dar si in alte orase mari cu prezenta foodpanda, precum Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Constanta sau Brasov.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.