Franciza FitCurves cauta noi parteneri pentru extindere


Compania a intrat pe piata din Romania acum un an si are la baza un concept de fitness de origine americana, destinat exclusiv femeilor.

Master francizorii care au Romania in subordine au inaugurat primul club la inceputul anului 2009, in Bulgaria, si s-au extins in prezent si in tara noastra, in Polonia, Cehia, Georgia si Kazakhstan.

Strategia de dezvoltare a companiei a constat in deschiderea primului club pilot din tara, pentru a testa piata romaneasca. Acesta a fost inaugurat in noiembrie 2009 in zona Vitan din Bucuresti”, spune pentru startups.ro Emanuel Clonda, proprietarul primului club FitCurves din Romania.

Dupa un an, avand in vedere succesul inregistrat de primul club, francizorii sunt acum hotarati sa dezvolte reteaua de cluburi FitCurves in toata tara.

La nivel regional, master francizorii au in subordine 14 cluburi si numeroase cereri pentru noi deschideri.

Sistemul dupa care functioneaza acest tip de franciza vine in ajutorul francizantului prin suport continuu inainte si dupa deschiderea business-ului.

Programul de “pre-opening” sustine dezvoltarea clubului si furnizeaza ajutorul de care proprietarul are nevoie pentru a afla procesele de zi cu zi, incepand cu primii pasi pentru deschiderea unui club.

Pe langa asta se ofera si un training special de o saptamana cunoscut drept “Club Camp”, ce ofera informatii din partea expertilor din Marea Britanie, de la sediul corporate FitCurves. Acest training faciliteaza intelegerea metodelor de a atrage clienti, de a retine lucruri esentiale despre conceptul FitCurves.

Dupa deschidere, proprietarul continua sa beneficieze de sprijin din partea FitCurves International. Francizorii master si personalul corporativ ajuta la rezolvarea oricarei probleme ce poate aparea in legatura cu functionarea clubului. O forma secundara de ajutor o reprezinta platforma online care ofera toate materialele si resursele necesarii conducerii clubului, cat si seminarii online si sesiuni de intrebari si respunsuri.

Taxa de franciza pentru Romania are un pret redus in urmatorul an, deoarece se doreste dezvoltarea in regiune. Momentan, aceasta taxa este de 20.000 euro, suma care include aparatele, know-how, cat si participarea la trainingul Club Camp. In Europa si in SUA, taxa de franciza variaza intre 25.000 de euro si 35.000 de euro. Redeventa este fixa si se plateste lunar, astfel incat cresterea cifrei de afaceri nu afecteaza redeventa.

La nivel international, compania este un jucator cheie in industria sanatatii, pe o piata cu venituri de aproximativ 20 de milioane de dolari numai in SUA.

FitCurves este cea mai mare franciza de fitness din lume, lider de piata in SUA, Canada, Australia, Japonia, Argentina, Brazilia, Columbia, Costa Rica, Cipru, Ecuador, Franta, Grecia, Ungaria, Irlanda, Israel, Korea, Mexic, Olanda, Noua Zeelanda, Africa de Sud, Spania, Marea Britanie si Ucraina.

In ultimii 15 ani, FitCurves a fost recunoscuta drept franciza cu cea mai rapida crestere din lume. Anul trecut, marca a fost recunoscuta drept Franciza Anului de catre Asociatia Americana a Francizelor si Dealerilor.

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii