George Lemnaru a facut un pitch de 200.000 de euro la NetCamp
El a prezentat jocul CarsCup.com, destinat pasionatilor de masini, al carui punct central este comunitatea.
Lansarea CarsCup.com este programata in ianuarie 2013, in prezent fiind in teste de usability, dupa ce intr-o luna a fost construit prototipul. Aceasta este afacerea in care George Lemnaru s-a implicat dupa plecarea sa de la Erepublik, de acum sase luni.
Monetizarea jocului se face prin vanzarea de bunuri virtuale, fiind un model freemium.
"Reprezinta mai mult decat un joc, este o modalitate de a socializa si colabora cu alti oameni interesanti. Nu ne concentram pe conceptele care se adreseaza doar gamerilor, ci pe acele concepte inovatoare care se adreseaza oamenilor care nu au foarte mult timp liber", a completat George Lemnaru, in cadrul NetCamp.
Oferta de crowdfunding lansata de George Lemnaru participantilor la NetCamp a fost de a cumpara bunuri virtuale in valoare de 50 de euro cu noua euro si, timp de patru ani, la orice comanda din CarsCup.com obtin cu 50% mai mult gold decat valoarea acesteia.
"Scopul nostru este sa demonstram ca poate fi dezvoltata in Romania o companie de succes care se adreseaza pietei online internationale", a subliniat George Lemnaru.
Planul este ca in 2015 noua companie sa aiba inca doua jocuri in portofoliu, iar pentru unul dintre ele sa porneasca dezvoltarea inca din vara lui 2013.
George Lemnaru a precizat ca acordul brandurilor auto de a le fi folosite numele in jocuri este una dintre cauzele care face mai dificila dezvoltarea jocurilor de masini.
Cofondatorul CarsCup.com a spus ca n-au stabilit inca niciun parteneriat strategic, pentru ca vor mai intai sa dezvolte un produs bun.
"Multi oameni considera ca viralitatea tine de noroc, dar eu consider ca tine mai mult de skill, cum faci acea experienta ca omul sa spuna <Cat de interesant! Dar ar fi si mai interesant acest joc alaturi de prieteni?", a adaugat George Lemnaru.
Vlad Stan, cofondatorul si CEO-ul Geekcelerator, a spus ca smart money este sa ai pe cineva care sa te ajute in pornirea unui start-up cu knowledge si sa-ti stie de la inceput drumul pe care-l vei avea.
"Investitorul nu trebuie sa-ti ofere doar banii, ci si knowledge si networking, pentru ca, daca vine in afacere, inseamna ca deja stie acea piata", a detaliat Vlad Stan.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.
Erata: Dupa publicarea stirii, au fost retrase informatiile referitoare la actionariatul CarsCup.com precum si previziunile financiare.