GfK Romania, rezultate similare in S1 2009, fata de S1 2008
In prima jumatate a acestui an, compania a inregistrat o cifra de afaceri de circa 16,5 milioane de lei.
Numarul clientilor a fost in crestere in primele sase luni ale anului, comparativ cu perioada similara din 2008, se arata in comunicatul de presa al GfK Romania.
O crestere s-a inregistat si in ceea ce priveste cererea pentru metodologii complexe de analiza de piata, ca pricing-ul sau panelul de gospodarii - care ofera informatii detaliate despre comportamentul consumatorilor.
Potrivit reprezentantilor companiei, din punct de vedere financiar, 2008 a fost cel mai bun an pentru GfK Romania, de la lansarea sa pe piata romaneasca in 1992. Anul trecut, cifra de afaceri a companiei a fost de aproximativ 33 de milioane de lei, in crestere cu aproape 95% fata de 2007, iar profitul net s-a ridicat la doua milioane de lei.
Conform propriilor estimari, cota de piata inregistrata in 2008 a fost de 19,3%, cu sase procente mai mult decat cea din 2007.
Rezultatele obtinute de GfK Romania in 2008 se datoreaza in mare masura cresterii economice generale, precum si veniturilor incasate pentru serviciul de masurare a audientelor TV, se mai arata in comunicat.
GfK Romania este parte integranta a Grupului GfK. Activitatile sale sunt structurate pe patru segmente: Custom Research - cercetare Ad Hoc, Consumer Panel - cercetare continua pentru bunuri de larg consum, Retail and Technology - cercetare continua pentru bunuri electronice si electrocasnice - si Media - cercetare calitativa si cantitativa pe consumul de produse media.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.