Green Frog Award 2016 - competitie care premiaza cele mai bune rapoarte de sustenabilitate


    


Organizata de Deloitte, competitia a ajuns la cea de-a XVI-a editie in care identifica si premiaza cele mai bune rapoarte non-financiare din regiunea Europei Centrale.

Green Frog Award este o ocazie excelenta pentru companii de a-si demonstra practicile de sustenabilitate si modalitatile prin care isi gestioneaza impactul economic, social si de mediu, intr-un mod activ si constient. Sustenabilitatea nu mai este o moda, ci reprezinta o parte integranta a operatiunilor desfasurate de cele mai mari companii din Europa Centrala. Atata vreme cat face parte din strategia de business, sustenabilitatea poate genera succes pe termen lung si o performanta financiara mai buna. De aceea incurajez companiile care isi publica datele non-financiare sa se inscrie in aceasta competitie”, spune Andrei Ionescu, Partener Servicii de Consultanta in Evaluarea Riscurilor Deloitte Romania si lider al programului in Romania.

Green Frog Award se desfasoara in doua etape: una nationala si alta regionala, la nivelul Europei Centrale, iar rapoartele premiate la etapa locala sunt automat nominalizate in etapa regionala, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.

Pana pe 16 septembrie 2016, organizatiile isi pot inscrie in competitie rapoartele sociale, rapoartele de sustenabilitate, de CSR si rapoartele integrate care acopera ultimii unul - doi ani financiari.

Rapoartele trebuie sa fie pregatite in concordanta cu urmatoarele directive: GRI G3.1, GRI G4, IIRC, Directiva EU 2014/95/EU, UN Global Compact, ISO 26000 etc.

Rapoartele pot fi inscrise de catre companii private, organizatii publice, fundatii si universitati. La nivel national, companiile pot inscrie rapoarte publicate in limba romana sau in limba engleza.

Pentru etapa regionala se pot inscrie doar rapoarte in limba engleza, deoarece juriul va fi unul international. Anul trecut, la prima editie organizata in Romania, Ursus Breweries a castigat o distinctie la nivel regional. Ursus Breweries si KMG International au fost castigatorii etapei nationale.

Incepand cu ianuarie 2017, Uniunea Europeana solicita celor mai mari companii sa isi publice informatiile non - financiare si cu privire la diversitate.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii