Grupul Halewood a intrat pe piata miniaturilor si a lansat sticle de vin de 187 ml


Adriana Grecu, directorul de marketing al grupului, spune ca piata mianiaturilor este inca la inceput in Romania, fiind doar cativa producatori pe acest segment, pe care insa il considera cu potential de dezvoltare.

Miniaturile Halewood sunt pentru doua soiuri - Feteasca Regala 2008 Special Reserve si Feteasca Neagra 2008 Special Reserve, se arata in comunicatul de presa.

Sticlele au fost introduse din mai, fiind disponibile in zona HORECA (hoteluri-restaurante-catering), mai ales companiilor aeriene si hotelierilor.

"Am introdus intai in zona HORECA, pentru ca aici am descoperit ca este cea mai mare nevoie de miniaturi, unde cererea este destul de mare, iar oferta redusa", mai spune Adriana Grecu.

Pana la sfarsitul anului, grupul intentioneaza sa introduca noile produsele si in retail. De asemenea, in acest an, grupul intentioneaza sa mai lanseze in acelasi format alte doua vinuri si un vin spumant.

Segmentul de utilizator vizat cu aceste sticle este al celor care beau la o masa un singur pahar de vin.

Pretul recomandat in HORECA este intre 8 lei si 9 lei/sticla pentru ambele vinuri.

Pe langa sticla de 187 ml de la Halewood, alte companii de pe aceasta piata din Romania au sticle in miniatura de 250 ml sau 375 ml.

 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii