Gupul Leo Burnett lanseaza 8team si isi consolideaza strategia in domeniul digital


8team este o firma specializata in optimizarea campaniilor derulate in mediul digital ce au drept scop conversia online.


 

Lansarea 8team pe piata din Romania se inscrie perfect in strategia pe termen lung a grupului Leo Burnett. Avand in vedere penetrarea digitalului in zona de business si a cotidianului, in general, decizia de a aduna o echipa de specialisti dedicati maximizarii potentialului acestui mediu vine ca un pas firesc”, a declarat Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group.

In cadrul grupului de comunicare, noua firma isi propune sa maximizeze eficienta investitiilor media online pentru clientii sai, cu scopul de a asigura profitabilitatea pe termen lung, se mentioneaza in comunicatul de presa.

Reprezentantii companiei spun ca optimizarea este cea care face diferenta intre investitiile online perdante si acumularea de profit in mod sistematic. Acest proces are ca scop reducerea de costuri, cresterea volumului si atingerea potentialului maxim pe care o afacere online o poate avea raportat la obiectivele sale.

Cunoscute international sub denumirea de Conversion Rate Optimization (CRO), serviciile 8team vizeaza in special acele companii care urmaresc maximizarea vanzarilor, dar si a altor obiective de marketing precum generarea de lead-uri, de user engagement, de trafic sau de fidelizare.

“Ideea acestei divizii este modalitatea prin care ne dorim sa raspundem unor provocari cu care se confrunta multe companii, care nu au gasit inca in online o sursa de profit si nici doza de predictibilitate a acestui mediu. Astfel, oferim clientilor nostri servicii care rezolva probleme reale de business”, a declarat Cosmin Nastasa, Managing Partner la 8team.

8team va fi coordonata de Cosmin Nastasa si Silviu Toma, fiecare cu o experienta de peste 7 ani in derularea de campanii in mediul online, alaturi de Deniz Coaca, care adauga in portofoliu cunostintele si abilitatile din domeniul marketing-ului direct si online performance marketing-ului.

Din grupul Leo Burnett fac parte Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks, 2 Parale si 8team.Din 1994 si pana in prezent, grupul si-a extins aria de expertiza prin companii specializate in creatie, media, relatii publice si comunicare digitala.

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii