How to Web 2014 are o sectiune dedicata dezvoltarii de produse tech cu potential disruptiv la nivel global


    


Dezvoltatorii de produse din domeniul tehnologiei pot afla mai multe despre product management, prioritizarea etapelor de dezvoltare sau coordonarea activitatilor pentru o executie impecabila participand la How to Web - Product Track, se mentioneaza in comunicatul de presa.

Este o provocare sa dezvolti produse care se adreseaza unor piete variate si sa ai utilizatori care vorbesc o alta limba, au alte asteptari si o cultura diferita de a ta. Despre modul in care inveti sa lucrezi cu echipe distribuite intr-un mediu aflat in continua schimbare va vorbi Mark Tolmacs (Product Manager Ustream, Ungaria). Ustream, startup video localizat in Silicon Valley, s-a confruntat cu aceasta problema inca de la inceput: avand echipele de product management si engineering localizate in Budapesta, compania a fost pusa in situatia de a rezolva rapid aceasta problema pentru a ramane competitiva pe o piata cu o evolutie foarte rapida. Solutiile si bunele practici folosite pentru a depasi aceasta provocare vor fi discutate deschis pe scena How to Web - Product track.

Despre cum dezvolti un produs centrat pe client si cum implici utilizatorii in procesul de dezvoltare al acestuia va vorbi Ragnas Sass, Co-Fondator si New Markets Pipedrive, aplicatie de management al relatiei cu clientii (CRM). inca de la inceput, Pipedrive s-a concentrat pe a dezvolta cel mai bun produs pentru a raspunde nevoilor oamenilor de vanzari, iar cresterea sa a fost determinata de sustinerea primita de la utilizatorii multumiti. Astazi, Pipedrive are peste 50.000 utilizatori platitori din 120 de tari diferite, iar principalul motor de dezvoltare ramane in continuare feedback-ul primit de la utilizatori.

Pe langa sugestiile clientilor, datele pe care le ai la dispozitie trebuie folosite pentru a ghida dezvoltarea produsului tau. Mat Clayton (Co-Fondator & CTO Mixcloud, UK) va aduce in discutie diferitele modalitati in care Mixcloud foloseste datele disponibile in procesul de dezvoltare. El va oferi exemple recente despre modul in care au remodelat si optimizat functionalitati fundamentale precum paginile de cumparare si de inregistrare, folosind datele pe care le aveau la dispozitie.

Nu in ultimul rand, organizarea evenimentelor tip hackathon in interiorul firmei te poate ajuta sa iti duci produsul la un alt nivel, deoarece lucrezi intr-un ciclu de dezvoltare cu etape de experimentare si codare foarte intensive. Despre modul in care aceste evenimente interne te ajuta sa rezolvi probleme si sa generezi idei, va vorbi Martyn Davies (Developer Evangelist Sendgrid, UK), care va identifica aspectele utile pentru tine si echipa ta de dezvoltare, indiferent de dimensiunea acesteia.

Agenda completa a How to Web - Product Track si lista actualizata de invitati sunt disponibile online, pe site-ul evenimentului.

startups.ro sprijina evenimentul in calitate de partener media.

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii