InBev Romania a devenit Bergenbier S.A.


Producatorul marcilor Bergenbier, Stella Artois, Beck's, Lowenbrau si Noroc a preluat, incepand cu 1 martie, numele celei mai importante marci locale din portofoliul sau.

Compania isi va pastra structura organizationala si de business, precum si gama de produse, se arata in comunicatul de presa.

Am ales sa ne numim Bergenbier S.A. ca semn firesc al recunoasterii unui renume pe care compania si l-a creat in ultimii 15 ani. Oricare a fost numele entitatii juridice, suntem cunoscuti prin Bergenbier, brandul creat in mai 1995. In urmatorii ani, sub numele de Bergenbier S.A. vom continua sa investim in branduri si in oameni de calitate. Romania reprezinta una dintre principalele piete in care activam in cadrul grupului StarBev”, spune Mihai Ghyka, Presedinte Bergenbier S.A.

Bergenbier, brandul principal al companiei, este prima marca din portofoliu lansata pe piata locala si totodata motorul afacerii, reprezentand anual aproximativ jumatate din volumul si valoarea vanzarilor firmei.

Decizia schimbarii numelui companiei a fost luata in contextul in care, in decembrie 2009, aceasta a iesit din grupul Anheuser-Busch InBev, odata cu vanzarea tuturor operatiunilor sale din noua tari ale Europei Centrale si de Est (Romania, Bulgaria, Croatia, Cehia, Ungaria, Muntenegru, Serbia, Bosnia si Slovacia) catre CVC Capital Partners, unul dintre principalele fonduri de investitii private si consultanta in investitii la nivel mondial. Bergenbier S.A. va fi parte integranta a grupului nou-format “StarBev”, ce include toate operatiunile din domeniul producerii si distributiei berii, achizitionate de CVC Capital Partners in urma tranzactiei de la finele anului trecut.

 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii