Indoor Partnership a avut afaceri de 500.000 euro in trimestrul I 2010
Acest pol de publicitate indoor a fost creat de Elevate si Sugar Media, companiile ofertand in comun din ianuarie acest an.
"Tendinta este de crestere relativa fata de aceeasi perioada a anului trecut, tinand cont ca suma combina campanii punctuale cu campanii anuale", se subliniaza in comunicatul de presa.
Indoor Partnership a avut in primele trei luni din acest an cu aproximativ 40% mai multi clienti fata de perioada similara de anul trecut. Printre clientii noi castigati se numara Cosmote, Bosch, Danone, Wrigley’s, Dove si Tomi.
"Tendinta generala este aceea de inovare, testare, creativitate. Un indicator este faptul ca pe de o parte Indoor Partnership a atras clienti noi in indoor, iar pe de alta parte clientii fideli gliseaza catre noi medii din portofoliul celor doua companii partenere", se mai arata in comunicatul de presa.
Un alt indicator al acestei tendinte este preferinta crescanda pentru proiecte speciale - sampling, cornere si branding in anumite spatii.
Portofoliul Indoor Partnership cuprinde zece medii - blocuri de locuinte, cladiri de birouri, hoteluri, saloane de coafura, cinematografe si mall-uri, galerii comerciale, hipermarketuri si supermarketuri, baruri si restaurante, spitale si clinici, licee.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.