Intrarea pe o nisa este solutia de a lansa acum un magazin online
Sfatul ii apartine lui Dan Calugareanu, Manager la Alliance Computers, care a fondat magazinul online magazinultau.ro, acum patru ani.
Dan Calugareanu a mai spus, intr-o conferinta de presa organizata de Consiliul National al Intreprinderilor Mici si Mijlocii din Romania, ca, daca o companie abordeaza o nisa in comertul online, atunci lucrurile pot incepe cu dreptul si pot aparea clienti inca din primele zile.
"O lansare cu minimum 5.000 de euro se poate, dar n-o recomand, ci una cu mai multi bani, mai ales pe partea de resurse umane, pentru ca poate asigura consistenta business-ului pe termen lung. As mai pune un zero la final", a explicat Dan Calugareanu.
Alexandru Negrea, Social Media Manager la Banca Comerciala Romana (BCR), a subliniat ca internetul nu mai este gratis, mai ales pentru companii, cand este vorba despre comunicare.
"Oamenii nu reactioneaza bine la o chestie care arata ca este fara buget, pentru ca este clar ca tu, companie, ai un interes acolo. Daca vrei sa scoti ceva din online, trebuie sa-l pui pe aceeasi pozitie cu celelalte mijloace de comunicare", a adaugat Alexandru Negrea.
El a mai spus ca social media nu inseamna a masura impactul direct al comunicarii doar la nivelul primului grup caruia ii transmiti mesajul, pentru ca apare efectul de amplificare a mesajului, astfel ca nu stii pana unde ajunge acesta.
"In social media, nu poti monitoriza ce se intampla dupa ce citeste, dar poti face tot posibilul sa-i arati ca produsul tau este cel mai bun pe care-l cauta clientul", a spus Alexandru Negrea.
De asemenea, Social Media Manager-ul BCR a mentionat ca pentru a avea impact in social media este nevoie ca firma sa aiba o idee foarte buna si nu doar sa fie online, trebuind sa aiba un mix de comunicare iar acesta sa functioneze foarte bine.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.