Intrarea pe o nisa este solutia de a lansa acum un magazin online


Sfatul ii apartine lui Dan Calugareanu, Manager la Alliance Computers, care a fondat magazinul online magazinultau.ro, acum patru ani.


Dan Calugareanu a mai spus, intr-o conferinta de presa organizata de Consiliul National al Intreprinderilor Mici si Mijlocii din Romania, ca, daca o companie abordeaza o nisa in comertul online, atunci lucrurile pot incepe cu dreptul si pot aparea clienti inca din primele zile.

"O lansare cu minimum 5.000 de euro se poate, dar n-o recomand, ci una cu mai multi bani, mai ales pe partea de resurse umane, pentru ca poate asigura consistenta business-ului pe termen lung. As mai pune un zero la final", a explicat Dan Calugareanu.

Alexandru Negrea, Social Media Manager la Banca Comerciala Romana (BCR), a subliniat ca internetul nu mai este gratis, mai ales pentru companii, cand este vorba despre comunicare.

"Oamenii nu reactioneaza bine la o chestie care arata ca este fara buget, pentru ca este clar ca tu, companie, ai un interes acolo. Daca vrei sa scoti ceva din online, trebuie sa-l pui pe aceeasi pozitie cu celelalte mijloace de comunicare", a adaugat Alexandru Negrea.

El a mai spus ca social media nu inseamna a masura impactul direct al comunicarii doar la nivelul primului grup caruia ii transmiti mesajul, pentru ca apare efectul de amplificare a mesajului, astfel ca nu stii pana unde ajunge acesta.

"In social media, nu poti monitoriza ce se intampla dupa ce citeste, dar poti face tot posibilul sa-i arati ca produsul tau este cel mai bun pe care-l cauta clientul", a spus Alexandru Negrea.

De asemenea, Social Media Manager-ul BCR a mentionat ca pentru a avea impact in social media este nevoie ca firma sa aiba o idee foarte buna si nu doar sa fie online, trebuind sa aiba un mix de comunicare iar acesta sa functioneze foarte bine.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii