Investitie de 2 mil. euro in noul magazin Diverta Magheru
Unitatea are la baza un nou concept care cuprinde si o cafenea Cup&Cino, brand prezent in Romania prin franciza detinuta de catre Grupul RTC.
Noul concept al magazinului Diverta cuprinde o gama extinsa de produse, incluzand categorii precum design interior, bijuterii si ciocolata, condimente si accesorii gastronomice.
Diverta Magheru are o suprafata de 1.700 mp, iar Dan Rosu, CEO Diverta, estimeaza o cifra de afaceri de 7 milioane de euro pe an si peste 500.000 de vizitatori pentru aceasta unitate.
Rebrandingul magazinelor deja existente va dura aproximativ doi-trei ani. Potrivit lui Dan Rosu, pana la sfarsitul anului, compania va mai investi sase milioane de euro in sase noi magazine si alte sapte - opt milioane de euro in remodelarea altor trei magazine Diverta: cel din Plaza Romania (Bucuresti), un magazin din Timisoara si unul din Oradea.
De la inceputul anului viitor, Diverta va oferi francize pentru extinderea in orasele mici si in cartierele din Bucuresti.
“Fiind o franciza de concept, nu vreau sa facem bani din taxa de franciza. Vom lasa bariera de intrare destul de jos: nu va fi o taxa de intrare, dar va fi platit costul de amenajare al magazinelor. Profitul nostru va fi reprezentat de un procent din rulaj”, spune Octavian Radu, presedintele Grupului RTC care detine reteaua Diverta.
In octombrie anul acesta va fi deschis la Chisinau un magazin Diverta care are la baza o investitie de 700.000 de euro.
Pentru construirea, dezvoltarea si promovarea brandului, cat si pentru redefinirea conceptului si a elementelor de identitate, compania a investit peste patru milioane de euro de-a lungul celor sapte ani de prezenta pe piata.
Cifra de afaceri a retelei de magazine Diverta in anul 2007 a fost de 47 de milioane de euro, pentru anul acesta reprezentantii companiei estimand o cifra de afaceri de 56 de milioane de euro.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.