Investitie de 200.000 de euro, intr-un nou hub Service Return, in Bucuresti


    


Service-Return.com, platforma internationala care ofera servicii de garantii si extra-garantii ”door to door”, oriunde din Europa, a deschis un nou hub, in Bucuresti.

Compania a investit in total 200.000 de euro in acest centru de operatiuni, care asigura service pentru ceasuri, telefoane mobile, tablete, smartwatch-uri si gadget-uri, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.

Noul hub Service Return din Capitala are o suprafata de 300 mp si asigura receptionarea produselor si trimiterea acestora catre service-uri, pentru a fi reparate. Compania lucreaza in prezent cu peste 20 de service-uri din Romania si Europa, care sunt autorizate de marii producatori internationali, precum Apple, Samsung, Asus, HTC, Sony, Lenovo sau Huawei.

Suntem in plina dezvoltare in Romania, dar si in Europa. Dupa hub-ul din Baia Mare am decis sa deschidem unul si in Bucuresti pentru a face fata cererii tot mai mari, venite mai ales din strainatate. Ne axam mai mult pe pietele din afara tarii, precum Marea Britanie, Germania, Italia, dar si Polonia, care are o piata de patru ori mai mare decat Romania. Ne-am indreptat mai mult atentia in special spre Vest, pentru ca retailerii si consumatorii din aceste tari sunt mult mai constienti de necesitatea serviciilor noastre”, spune Ionut Grossu, Managing Director Service Return.

In prezent, hub-ul din Bucuresti este destinat receptionarii de ceasuri si produse electronice de mici dimensiuni precum, telefoane mobile, tablete, smartwatch-uri, becuri inteligente sau drone, insa platforma va fi extinsa in perioada urmatoare si pentru alte categorii de produse. Urmatorul pas in extinderea acesteia il reprezinta oferirea de extra-garantii pentru incaltaminte, urmand ca, mai tarziu, compania sa asigure servicii inclusiv pentru masini.

Pentru amenajarea si tehnologizarea hub-urilor din Baia Mare si Bucuresti si realizarea platformei online s-au alocat in total 250.000 euro. Planul de investitii va continua anul acesta cu deschiderea unui centru de operatiuni in Italia, in care vom investi circa 500.000 euro, si cu dezvoltarea platformei pentru piata din Germania. De asemenea, discutam cu producatorii asiatici pentru gestiunea garantiilor in Europa pentru produse electronice, de la detectoare de gaze, robotei, becuri inteligente, aparate foto si pana la videoproiectoare de buzunar sau casti. Am debutat cu un plan ambitios, pentru ca vrem sa ajungem in acest an la venituri totale de sapte cifre”, completeaza Managing Director-ul Service Return.

Potrivit acestuia, hub-ul din Capitala va inregistra lunar peste 10.000 de cereri de reparatii, jumatate dintre acestea pentru telefoane mobile, iar restul pentru ceasuri si alte gadget-uri.

In ceea ce priveste problemele device-urilor receptionate de companie, cele mai multe vor fi pentru deficiente software ale telefoanelor mobile si mai putin pentru defecte hardware.

Prin intermediul platformei online Service-Return.com asiguram, in prezent, garantii si extra-garantii pentru retaileri. Din toamna acestui an, vom extinde serviciile si pentru consumatori. Acestia vor putea crea un profil pe site, cu datele personale si produsele achizitionate, iar cand vor avea probleme cu device-urile achizitionate vor putea localiza cel mai apropiat service pentru  dispozitivul respectiv sau il vom putea prelua noi, contra cost”, explica Ionut Grossu.

Platforma Service-Return.com a fost dezvoltata de o echipa de specialisti cu experienta de peste 10 ani in telecom, logistica internationala, servicii suport sau IT, care au identificat dificultatile pe care le intampina utilizatorii cand trimit produsele tech in service, precum drumul si timpul pierdut, taxele de curierat, lipsa unui feedback imediat, durata lunga a procesului si lipsa de transparenta a service-urilor.

Compania se interpune, practic, intre importatorul telefoanelor si consumator, asigurand transportul tur-retur al produselor trimise in service, de la orice adresa din cele 28 de state membre ale Uniunii Europene, si urmarirea gratuita a statusului solicitarii, in orice moment. In plus, pe platforma sunt disponibile si servicii premium, contra cost, prin care utilizatorii pot solicita prioritate la preluarea produselor in service-urile autorizate si garantarea unui termen de solutionare de maxim 5 zile lucratoare.

Pentru a beneficia de serviciile oferite de companie, clientii trebuie sa acceseze platforma pentru a deschide o fisa de service, iar un curier international va veni in locul indicat, va ridica gratuit produsul si il va livra la unul dintre service-urile autorizate de catre producatori pentru reparatie. Dupa remedierea problemelor tehnice, clientul primeste inapoi produsul tot prin intermediul curierului.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii