Investitie de 300.000 de euro intr-un nou restaurant Oro Toro by OSHO


    

 

Noul restaurant a fost inaugurat in Centrul vechi al Bucurestiului, avand la baza un concept de pub, cu preturi integrate la nivelul zonei, reprezentantii companiei estimand o cifra de afaceri de 1 milion de euro pentru 2015, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.

"Pastram traditia si calitatea prin cele mai bune preparate din vita precum Angus beef maturata, dar si cutt-uri locale, totul aliniat la nivelul de pret al zonei. Daca in restaurantul OSHO valoarea medie a bonului este de aproximativ 150 de lei, la Oro Toro estimam ca aceasta sa ajunga la 60 de lei", spune Giorgos Malideros, Proprietar OSHO.

Noul restaurant are o capacitate de 120 de locuri si, odata cu deschiderea acestuia, managementul isi propune sa atraga o noua categorie de clienti - cei care nu au experimentat pana acum gustul autentic OSHO, in special tineri care vor sa ia masa in atmosfera specifica unui pub si, de asemenea, turistii care aprecieaza cutt-urile suculente.
 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii