John Saunders, Fleishman-Hillard: top 3 tendinte in comunicare in anul 2015


    


Autencitiatea experientelor, comunicarea in ritmul publicului in situatiile de criza si calitatea continutului sunt principapele tendinte din industria de comunicare despre care  John Saunders, presedinte Fleishman-Hillard EMEA, a vorbit intr-o vizita la Bucuresti.

John Saunders a explicat, intr-o vizita la echipa 2activePR din Bucuresti, ca autenticitatea experientelor devine elementul cheie pe care il cauta atat brandurile, cat si utilizatorii. Interactiunea utilizatorilor cu un brand prin intermediul aplicatiilor pe mobil, de exemplu, este extrem de importanta pentru relationarea viitoare cu compania care a furnizat experienta respectiva.

Fenomenul social media este condus in primul rand de evolutia tehnologica. Astfel, timpul petrecut online creste odata cu numarul dispozitivelor pe care le utilizeaza fiecare individ. Conform celor mai recente studii, petrecem aproximativ 8,41 ore in fiecare zi in fata dispozitivelor multimedia, in jur de 30% fiind alocat accesarii retelelor sociale. Nu intamplator, brandurile redirectioneaza bugetele catre cresterea interactiunii in social media, dar si catre dezvoltarea continutului, sisteme de masurare sau paid media. Totodata, se dezvolta si noi pozitii in agentiile de comunicare, ce includ competente de social media si de analiza a comportamentului de cumparare.

In conditiile in care cei mai multi consumatori sunt conectati pe durata intregii zile la dispozitivele multimedia, cresc proportional presiunile de raspuns in cadrul unei situatii de criza, astfel ca trebuie sa comunici in acelasi ritm cu publicul tau.

Mai mult decat atat, intr-o perioada in care generatia Millenials (persoane nascute intre ani 1980 - 2000) capata o influenta tot mai mare, comunicarea de criza trebuie sa se adapteze canalelor de comunicare pe care acestia le utilizeaza si strategia de comunicare in acest caz trebuie gandita inclusiv pentru mediile sociale, tratate atat ca oportunitati, cat si ca amenintari.

Continutul este, mai mult ca niciodata, rege. Consumatorii asteapta o calitate ridicata a continutului, dar si valoare adaugata. Potrivit studiilor, continutul publicat de branduri in social media ocupa locul al treilea in topul increderii pe care o ofera consumatorul, dupa cel publicat de prieteni si cunostinte si cel de organizatiile pe care le apreciaza. Consumatorii au nevoie in medie de o expunere de trei ori la un mesaj, inainte de a initia o actiune in legatura cu acesta.

John Saunders, presedinte Fleishman-Hillard EMEA, s-a aflat intr-o vizita la Bucuresti pentru a marca aniversarea a 15 ani de activitate a companiei afiliate 2activePR. Vizita lui Saunders in regiune vizeaza intarirea relatiilor grupului de comunicare Fleishman-Hillard cu agentiile partenere din Balcani si analizarea oportunitatilor de dezvoltare pentru aceste piete.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii