KA International: vanzari de 1,5 mil. euro si extindere in franciza


Compania  ce activeaza pe segmentul mobilierului si decoratiunilor tinteste vanzari cu 33% mai mari fata de planurile initiale din primul an de functionare in Romania, estimand o cifra de afaceri de 1,5 mil. de euro, cu 500.000 de euro mai mult decat era planificat.

Reprezentantii locali ai companiei sustin ca asteptarile ar putea fi depasite in conditiile in care tinta vizeaza doar reprezentanta cu showroom din Bucuresti, firma avand planuri sa se extinda anul acesta prin sub-franciza in mai multe orase din tara, se arata in comunicatul de presa.

Revizuirea planurilor se datoreaza cresterii cererii de amenajari de calitate pentru noile ansambluri rezidentiale si potentialului oferit de industria hoteliera. Compania estimeaza ca o treime din vanzari vor fi realizate doar din amenajarea hotelurilor, restul fiind asigurate de noile ansambluri rezidentiale

“Suntem in procesul final de selectie a catorva parteneri locali pentru francizare, in orasele cu potential deosebit, precum Timisoara, Brasov, Constanta, Cluj, Iasi si Bacau. Urmarim in principal orasele in care sunt in derulare proiecte rezidentiale noi din categoria medium-high. Cel putin pentru magazinul actual din Bucuresti, in jur de 60% din vanzari vor fi asigurate de clienti care au locuinte in acest segment”, spune Andreea Dragne, Director General KA International Romania. 

Potrivit reprezentantilor companiei, segmentul mobilierului si tesaturilor de lux detine o pondere de 25% din piata de mobila din Romania, ceea ce corespunde unei valori de peste 250 milioane de euro in 2008.

“Segmentul premium va creste anul acesta cu 28%, fata de 15%, la cat este estimata evolutia pietei de mobila din Romania. In mod cert, noile locuinte medium-high ale  proiectelor de ansambluri rezidentiale sustin puternic dezvoltarea acestei zone de piata. Tendinta se manifesta si la nivelul cresterii serviciilor de consultanta, clientii care opteaza pentru amenajari, mobilier si decoratiuni premium, solicitand din ce in ce mai mult consilierea designerilor si arhitectilor. In acest moment, designerii din marile orase, si in special cei cu care noi colaboram, sunt suprasolicitati”, a adaugat Andreea Dragne. 

Reprezentanta KA International din Romania sustine ca o treime din cifra de afaceri a master-francizorului local se va realiza din amenajarea hotelurilor cu mobilier si tesaturi.

“Suntem in faza finala de negociere a unui proiect de amploare de amenajare a unui hotel de patru stele din Bucuresti. Am demarat negocierile si pentru amenajarea unui ansamblu de hoteluri, de 4 si 5 stele, ce va fi dezvoltat intr-una dintre statiunile turistice din tara. Avem o divizie specializata in proiecte mari, care are expertiza si capacitatea de a prelua mult mai multe proiecte in industria hoteliera, chiar si prin viitorii francizati din tara. La nivel de grup, KA International a construit, a dezvoltat si/sau a amenajat cluburi si hoteluri in toata lumea, printre marile retele-client numarandu-se Marriott, Sheraton, Hilton, Le Meridien si Hyatt”, spune Andreea Dragne.

KA International este unul dintre cele mai importante grupuri de decoratiuni interioare la nivel mondial si liderul european in domeniu, cu sediul in Madrid si avand peste 450 de magazine in 50 de tari. KA International concepe, produce si vinde produse exclusiviste de design interior, acordand o atentie deosebita tesaturilor, mobilei tapisate si accesoriilor precum draperiile, lampile si masutele. 

 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii