KFC a investit peste 100.000 de euro in primul sau Coffee Corner din Romania


    


KFC Romania a deschis primul sau Coffee Corner in incinta restaurantului KFC Unirea Shopping Center din Bucuresti, unde noul concept are un spatiu dedicat, semnalizat printr-o sigla personalizata, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.

Deschiderea primului Coffee Corner a fost un pas natural pe care KFC il face in Romania. Am ales zona centrala datorita traficului intens, in toate momentele zilei, dar si a accesibilitatii si a faptului ca de cele mai multe ori KFC Unirea devine un punct de reper sau de intalnire important pentru publicul nostru”, soune Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC Romania.

Cele opt sortimente de cafea proaspat macinata, 100% Arabica (Espresso, Americano, White Americano, Cappuccino, Mocha, Latte, Caramel Latte si Vanilla Latte), preparate de barista specializati, vor fi disponibile in variantele regular, tall si grande. Pentru cei care opteaza sa savureze produsele existente la noul Coffee Corner servirea se face in vesela de portelan. Iubitorii de cafea au la dispozitie si o diversitate de prajituri si produse de viennoiserie, precum croissants sau pain au chocolat, si alte bauturi calde si reci. 

Produsele din oferta vor fi disponibile doar in restaurantul KFC din cadrul Unirea Shopping Center din Bucuresti.
 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii