“La Mama”: cel putin 10 restaurante pana in 2009


Lantul de restaurante “La Mama” implineste astazi noua ani de la lansare si isi propune ca anul viitor sa ajunga la o retea de cel putin zece locatii, fata de sapte cate operaza in prezent.

“Ne propunem ca  atunci cand vom implini un deceniu de functionare sa avem cel putin 10 restaurante, unele deschise si in afara Bucurestiului”, spune Catalin Mahu, proprietarul companiei Trotter Restaurant care detine reteaua "La Mama".

Trotter Restaurant, care opereaza si cafenelele Cafepedia, a anuntat o cifra de afaceri de 8 milioane de euro pentru anul trecut, si estimeaza o crestere de 50% a cifrei de afaceri in 2008.

“La Mama” este o retea independenta de restaurante, un brand romanesc, lansat in februarie 1999 pe piata din Bucuresti. In prezent, compania opereaza sapte restaurante, unul dintre ele, localizat in Mamaia, avand caracter sezonier. Trotter Restaurant a deschis in Capitala si doua cafenele Cafepedia, in zonele Alba Iulia si Universitatii.

In 2007, “La Mama” a avut in jur de 4.000 de clienti zilnic, iar conform unui studiu intern al companiei, cele mai apreciate mancaruri din restaurant sunt cele care tin de retetele proprii.

Anul trecut, “La Mama” a lansat si serviciul de livrari la domiciliu, in prezent divizia acoperind 60% din Bucuresti, cu 10 masini.

Echipa “La Mama” numara aproximativ 500 de angajati, atat in restaurante cat si in unitatea proprie de productie, de depozitare si in biroul central. Se estimeaza ca in 2008, in urma expansiunii propuse de managementul companiei, Trotter Restaurant sa mai angajeze inca 400 de persoane.

 


Nu exista comentarii