Lasselsberger investeste 200.000 de euro in 4 magazine, in 2010
Investitia medie in fiecare magazin este de 50.000 de euro, primul urmand sa fie inaugurat la Piatra Neamt, la sfarsitul acestei saptamani, sub brandul Cesarom.
Conform companiei, aceasta a decis extinderea lantului propriu de magazine pentru a putea expune toate colectiile proprii si pentru a livra cat mai rapid, se arata in comunicatul de presa.
Se estimeaza ca in acest an magazinul din Piata Neamt va avea vanzari de 350.000 de euro.
Acest magazin are o suprafata totala de aproximativ 1.000 mp.
"Unitatea din Piatra Neamt are o suprafata de vanzare de 680 mp la care se adauga 300 mp de depozit", spune Eduard Macarescu, Directorul Comercial al Cesarom.
Conform oficialilor companiei, noua unitate este cea mai mare din reteaua de retail a Lasselsberger Romania, care are alte trei magazine - in Bucuresti, Cluj si Oradea.
Acest magazin este structurat pe zone, dedicate placilor ceramice pentru spatiile de bucatarie, pentru baie sau pardoseli.
Unitatea se va adresa atat cumparatorilor finali, cat si dezvoltatorilor imobiliari de pe plan local, pentru acestia din urma creand zona "Proiecte".
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.