Leo Burnett lanseaza o noua companie
TruMedia Research este prima firma specializata in masurarea audientei (inclusiv gradul de implicare al acesteia) si consultanta In-Store din Romania.
Compania va fi si primul jucator in masurarea audientei in mediul indoor, se arata in comunicatul de presa.
Reprezentantii TruMedia spun ca lansarea vine intr-un moment in care presiunea pe convertirea eforturilor de marketing in rezultate sigure si actuale de vanzari este tot mai mare.
“Leo Burnett Group isi intregeste aria de expertiza, acum si in retail si mediul indoor. Acest nou instrument de masurare folosit cu succes in SUA, Israel, Spania sau Olanda este un plus de valoare pentru business-ul oricarui client”, explica Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group.
Compania aduce pe piata autohtona un sistem de masurare a audientelor care va da o dimensiune obiectiva solutiilor propuse atat pentru comunicarea in-store, cat si pentru mediul indoor. Pe baza acestora, TruMedia Research va acoperi o gama larga de servicii, de la masurarea audientei, consultanta, pana la design POSM si dezvoltare de actiuni in-store (independent sau impreuna cu agentiile de publicitate ale clientilor).
"Comunicarea in-store este esentiala pentru advertiseri, studiile aratand ca pana la 70% din deciziile de cumparare se iau in magazin. Cu toate acestea, doar aproximativ 1% din bugetele de comunicare ale unei companii se directioneaza catre canalele media indoor, principalul inconvenient al mediului fiind faptul ca nu este masurat. TruMedia Research va aduce in premiera un sistem de masurare pentru toate activitatile si comunicarile indoor si in-store", spune Tudor Fulea, Managing Partner TruMedia Research.
Noua companie poate realiza masurarea audientei pe canale indoor (de tipul retelelelor TV dispuse in spatii publice sau retele de retail cu circuit inchis – banci, farmacii sau retele de panouri indoor) in mod permanent sau ca proiect individual.
Principalul avantaj al acestui sistem este ca o monitorizare permanenta permite vanzarea de media pornind de la premise masurabile similare cu celalalte medii pentru care exista sisteme de masurare a audientelor acceptate de catre piata.
Pe partea de in-store research, sistemul de masurare adus de companie va putea testa eficienta designului de ambalaje noi sau promotionale, eficienta POSM-urilor sau a plasarilor secundare si promotionale (capete de raft, insule). De asemenea, se vor putea evalua diferite canale media in-store si indoor, se poate monitoriza o actiune de BTL, se poate masura impactul vitrinelor.
In colaborare cu retailer-ul, compania poate masura traficul pe o anumita categorie, drumul critic si punctele calde pe traseul cumparatorului, oferind astfel recomandari obiective privind plasarile de media, plasari secundare si actiuni de BTL pentru oricare dintre clientii sai.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.