MedLife a avut incasari de 53 mil. lei in S1 2009


Operatorul de servicii medicale private si-a crescut cifra de afaceri cu 50% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Profitul operational al MedLife a fost de 11 milioane de lei in primul semestru din acest an, se arata in comunicatul de presa.

Segmentul retail a contribuit cu 65% la valoarea totala a cifrei de afaceri a companiei in primul semestru, acesta inregistrand o crestere a incasarilor de 48%, fata de aceeasi perioada a anului trecut. Pe segmentul abonamentelor corporate, incasarile MedLife au urcat cu 36%, fata de anul trecut.

Rezultatele financiare din primele sase luni ale acestui an vin pe fondul diversificarii serviciilor si investitiilor in aparatura medicala, a cresterii numarului de pacienti si a incasarilor per persoana.

Rezultate se datoreaza si investitiilor pe segmentul de retail (fee-for-service) efectuate in ultimul an, printre care deschiderea celor doua Hyperclinici MedLife din

Bucuresti si Timisoara, a laboratorului MedLife din Cluj, a centrului de fiziochinetoterapie din Bucuresti si extinderii spatiului de activitate pentru Centrul de medicina materno-fetala.

Operatorul medical si-a crescut veniturile pe fiecare dintre unitatile de mari dimensiuni (hiperclicinici, laboratoare si centre specializate).

In primul semestru din acest an, numarul de pacienti al MedLife a crescut cu 24%, ajungand la peste 600.000, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Aceasta valoare cumuleaza numarul de pacienti de pe ambele zone de activitate: retail (fee-for-service) si corporate (abonamente medicale)”, spune Mihai Marcu, Presedintele Consiliului de Administratie la Medlife.

Pe segmentul de laboratoare, compania a realizat cu 18% mai multe analize in prima jumatate a acestui anului, fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la peste 1,75 milioane. 

Pentru semestrul al doilea, MedLife doreste sa intensifice proiectele de extindere si dezvoltare a afacerii. Printre aceste proiecte este si spitalul privat de dermatologie si chirurgie estetica realizat impreuna cu Dermastyle.

Alte proiecte a caror dezvoltare va fi accelerata in al doilea semestru sunt Hyperclinica MedLife Obor, Centrul de Excelenta in Tratamentul Osteoporozei si largirea cu 500 de metri patrati a capacitatii de functionare a maternitatii din cadrul Life Memorial Hospital, prin lansarea unor apartamente de lux.

Potrivit reprezentantilor MedLife, piata serviciilor medicale private din Romania a inregistrat un ritm ascendent in primele sase luni din 2009, dar ritmul de crestere a fost usor mai temperat fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Prima jumatate a anului a fost o perioada propice pentru reasezarea pietei serviciilor medicale private. Pe de o parte am urmarit declinul jucatorilor mici (detinatorii unor clinici private de talie mica si medie sau a cabinetelor medicale de proximitate), care in lipsa surselor de finantare decid sa isi vanda business-ul si, pe de alta parte, evolutia operatorilor mari care, avand expertiza, continua sa isi consolideze afacerea, dar sunt mult mai atenti in dezvoltarea unor proiecte noi, acestea fiind orientate in special spre deschiderea de unitati care ating breakeven-ul mai repede, pe fondul contextului economic actual”, adauga Mihai Marcu.

MedLife estimeaza ca piata locala a serviciilor medicale private ar putea creste in acest an cu aproximativ 35% comparativ cu anul trecut, ajungand la peste 430 de milioane de euro.

Compania activeaza pe piata din Romania din 1996, fiind unul dintre operatorii importanti de servicii medicale private din tara.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii