Metro reamenajeaza sapte magazine si mareste suprafata dedicata produselor alimentare


Scopul este ca acestea sa fie adaptate cerintelor si nevoilor clientilor profesionisti din HoReCa (hoteluri - restaurante - catering) si a celor din comertul alimentar.

Centrele de distributie sunt cele in Ploiesti, Craiova, Galati, Iasi, Baia Mare, Timisoara 1 si Brasov 1, se arata in comunicatul de presa.

Activitatea acestor magazine nu va fi intrerupta pe perioada acestor modificari.

In urma procesului, suprafata de expunere a produselor alimentare va creste pana la 60%, restul fiind pentru produsele nealimentare.

Printre raioanele alimentare, va creste suprafata alocata alimentelor de baza (faina, zahar, ulei etc.), bauturilor racoritoare, berii, spirtoaselor, detergentilor, produselor cosmetice si de unica folosinta etc.

Raioanelor de produsele nealimentare li se va modifica arhitectura interioara, prin repozitionare si acordarea de spatiu suplimentar unor raioane precum cele de articole de menaj, articole de sezon, raionul de birotica etc.

Anul trecut compania a avut un proiect asemanator de reamenajare pentru alte opt unitati (Sibiu, Pitesti, ConstanTa 2, Targu Mures, Oradea, Arad, Brasov 2 si Timisoara).

Metro Cash & Carry s-a lansat in Romania acum 14 ani, in prezent avand 25 de centre de distributie, dintre care cinci in Bucuresti.

 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii