Motor Jeans cauta parteneri pentru extinderea in franciza


Compania a inaugurat recent un magazin in Suceava si, peste cateva zile, va mai deschide unul in Piatra Neamt.

Ambele unitati lansate luna aceasta sunt amplasate in centre comerciale tip mall - Iulius Mall din Suceava respectiv Forum Center Mall din Piatra Neamt, se arata in comunicatul de presa.

Magazinul din Suceava are o suprafata de 70 mp, iar investitia s-a ridicat la aproximativ 1.000 de euro/mp, incluzand stocul de marfa si amenajarea spatiului.
Deschiderea magazinului din Forum Center Mall a presupus o investitie de aproape 45.000 de euro la o suprafata de 50 mp.

Potrivit datelor Motor Jeans, francizatul isi poate asigura vanzari de minim 10.000 de euro pe luna pentru un magazin stradal si de minim 15.000 de euro - 20.000 de euro pentru un magazin intr-un centru comercial. De asemenea, acesta beneficiaza de posibilitatea platii esalonate a marfii (intre 30 de zile si 90 de zile).

Compania mai ofera candidatului la franciza si suport financiar in implementarea francizei sau plata in rate a investitiei, scutindu-l de plata taxelor de intrare in retea si a redeventelor.

Investitia in stocul initial de marfa difera in functie de suprafata spatiului inchiriat, putand ajunge la valoarea de 20.000 de euro, pentru un magazin de 50 mp.

Reprezentantii Motor Jeans spun ca amenajarea unui magazin intr-un centru comercial presupune o investitie mai ridicata fata de una intr-un magazin stradal, dar si vanzarile fac diferenta prin fluxul de cumparatori din ce in ce mai ridicat in mall-uri.

De exemplu, pentru ca in centrele comerciale noi predarea spatiilor se face "la rosu", amenajarea ramane in sarcina francizatului. Cheltuielile cu sistemul electric, ventilatia, amenajarea vitrinei, gresia sunt estimate de Motor Jeans la aproximativ 400 - 500 de euro/mp.

In cazul magazinelor Motor Jeans din centrele comerciale, mobilierul trebuie sa fie comandat si fabricat in afara tarii. In functie de suprafata amenajata, costul intregului concept de mobilier se ridica la aproximativ 300 – 400 de euro/mp pentru o suprafata de 50 mp, acesta fiind mai redus pentru suprafete mai mari.

Investitia in unitatile stradale este mai mica pentru ca scad cheltuielile cu amenajarea. Nefiind predat "la rosu", asa cum este in cazul mall-urilor noi, spatiul poate sa fie deja amenajat sau necesita doar mici imbunatatiri pentru a corespunde conceptului Motor Jeans. Pentru magazinele stradale, mobilierul poate sa fie fabricat si in tara, dupa indicatiile francizorului, pretul estimat in acest caz fiind de aproximativ 130 de euro/mp.

Compania a deschis pana in prezent in Romania un numar de 17 magazine in franciza. Pentru anul 2009, este in proiect deschiderea unui nou magazin Motor Jeans in Carrefour Berceni din Bucuresti si se cauta parteneri in sistem de franciza in mai multe orase din tara.

Printre localitatile vizate se numara: Ploiesti, Bacau, Craiova, Galati, Oradea, Satu Mare, Targu-Jiu, Tulcea, Targoviste, Calarasi, Petrosani, Miercurea-Ciuc, Sighisoara.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii