Murfatlar ar putea deschide anul acesta inca 35 de crame - magazin
In prezent, compania are active 108 de astfel de unitati, deschise prin franciza, iar in primele sase luni din acest an preconizeaza sa deschida inca 15 - 20.
"Numarul total de crame pe care dorim sa il atingem in cadrul acestei retele este de 150 locatii fixe, adaugandu-se cele sezoniere, in functie de specific. Vizam sa ne extindem in orasele cu 30.000 de locuitori - 40.000 de locuitori, in care nu avem inca acoperire, si o dezvoltare in regiunea Moldovei, unde nu avem acoperire completa in orasele mari", spune pentru startups.ro Daniel Negrescu, Brand Manager la Murfatlar Romania.
Producatorul de vin a inceput proiectul de crame in vara anului 2010, acestea fiind gandite ca magazine de proximitate.
Daniel Negrescu mentioneaza ca pentru acordarea francizei, criteriul numarului de locuitori nu este suficient, ci se are in vedere si densitatea populatiei, obiceiul de consum specific zonal etc.
Aportul francizatului este spatiul, neexinstand taxa de intrare franciza sau redeventa lunara.
Spatiile trebuie sa aiba o suprafata intre 30 mp si 50 mp, iar designul magazinelor recreeaza atmosfera de vinarie.
Investitia intr-o astfel de crama este de aproximativ 7.000 euro per unitate, incluzand amenjarea - kitul de mobilier si semnalizarea interioara, care este standard. Investitia variaza in functie de amplasament, deschiderea vitrinei, suprafata etc.
"Spatiul trebuie sa respecte mai multe criterii legate de trafic, locatie, suprafata, acces etc, criterii ce sunt validate de catre un reprezentat Murfatlar. Brandul, know-how-ul, produsele, comunicarea, promotiile, trainingul, toate sunt investitia Murfatlar. Mai mult decat atat, exista o politica comerciala foarte buna, care permite o recuperare rapida a investitiei in doua - sase luni", mai spune Brand Manager-ul Murfatlar.
Daniel Negrescu mentioneaza ca Murfatlar sustine si stocul de marfa, astfel incat crama sa nu aiba probleme de flux de numerar.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.