O investitie de 100.000 de euro - 200.000 de euro intr-un start-up de call center


Andreea Stanescu, directorul general al Optima Solutions & Services, a spus pentru startups.ro ca investitia va fi recuperata in aproximativ un an si jumatate.

Cea mai mare parte a investitiei pentru Optima a fost alocata pentru partea tehnica. Compania a fost infiintata in octombrie anul trecut, se arata in comunicatul de presa.

Andreea Stanescu a spus ca la pregatirea lansarii s-a lucrat din februarie anul trecut.

Actionarii majoritari ai companiei, care detin impreuna in jur de 90% dintre actiuni, sunt fondul de investitii londonez North Bridge Capital Partners si institutia romana IFN Next Capital Finance.

Andreea Stanescu estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri a Optima intre 500.000 de euro si un milion de euro si atingerea unui prag de opt clienti.

Compania a primit primul contract in aproape patru saptamani de la infiintare, din partea unei instituti financiar-bancare. In prezent, firma are in portofoliu cinci proiecte, pe diferite piete: financiar-bancar, telecomunicatii, distributie echipamente electronice si online.

Serviciile oferite de companie sunt telemarketing si telesales, Customer support, back-office si solutii de consultanta pentru contact centers.

Jonas Bjerg, membru fondator si partener in fondul de investitii North Bridge Capital Partners, spune ca fondul va incerca sa atraga si clienti internationali pentru Optima.

Compania are 25 de angajati, intentionand ca pana la sfarsitul anului sa ajunga la 75 de salariati.

"Am fi putut avea mai multe contracte si angajati, dar este important ca fiecare contract sa fie tratat cu interes si executia sa fie excelenta. Este important sa crestem controlat si sa acordam timpul necesar fiecarui client", a spus Andreea Stanescu.

Andreea Stanescu are o experienta de aproximativ 15 ani in Senior Management de Marketing si Operatiuni clienti, din care aproximativ 12 ani in cadrul Vodafone.

Care este valoarea pietei
Andreea Stanescu estimeaza ca anul acesta piata de contact/call center (BPO - business process outsourcing) din Romania va creste cu 10% - 15% fata de anul trecut, putand ajunge la aproximativ 138 de milioane de euro.

"Pana acum trei ani, aceasta piata a crescut semnificativ, cu cate 30%, anual. La debutul crizei, ritmul de crestere s-a atenuat, dar este tot pe crestere, de 10%  -15%, anual", a mentionat Andreea Stanescu.

Pe aceasta piata activeaza in jur de 20 de companii.

 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii