O noua editie Hubcelerator, program de accelerare dedicat start-up-urilor


    

Programul este organizat de Impact Hub Bucuresti iar inscrierile se pot face pana pe 25 septembrie, prin completarea unui formular online.

Selectia antreprenorilor se va face pe baza unor criterii ce includ potentialul afacerii, gradul de inovare si impactul urmarit iar participarea in program presupune achitarea unei taxe ce variaza intre 1.500 de lei si 2.000 de lei, in functie de numarul membrilor unei echipe.

Programul este destinat antreprenorilor aflati la inceput de drum, interesati sa-si lanseze sau sa-si dezvolte start-up-urile.

In perioada 6 octombrie - 15 decembrie, 30 de start-up-uri cu potential vor parcurge etapele esentiale pentru lansarea, validarea si dezvoltarea unui business, beneficiind pe tot parcursul programului de suportul constant al unor antreprenori si profesionisti din Romania, printre care se numara Axinia Bogdan (Emag), Marian Popa (Deutsche Bank), Raluca Radu (answear.com), Sergiu Negut (Fru Fru), Paul Ghita (Melow Drinks) sau Sorin Kertesz (Biciclop).

Workshop-uri practice pe teme de interes precum vanzari, strategii de marketing, planuri financiare, completate de sesiuni de mentorat individuale sau de evenimente de pitching, fac parte din agenda Hubcelerator. Pana in prezent programul a adus impreuna peste 80 de startup-uri, iar 50% dintre fostii participanti isi dezvolta in prezent afacerile.

Printre participantii in editiile trecute ale programului se numara Iutta (un brand de genti, pantofi si accesorii), Soup Loop (primul bar de supa dedicat hranei sanatoase), Aviziero (o aplicatie online de gestiune a asociatiilor de proprietari din Romania), Dare to Rug (primul brand de design romanesc care creeaza covoare de autor), bagel shop-ul Sunday Bagels, Bunicel (specializat pe dulceata si gemuri 100% naturale) sau Upside Down (o companie ce produce sacose si genti din bannere reciclate).


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii