Online-ul a inceput sa domine piata locala de food ordering


    

In primele sase luni, comenzile de mancare inregistrate pe foodpanda.ro, cea mai mare platforma de food ordering din Romania, s-au dublat comparativ cu aceeasi perioada din 2015.

Potrivit reprezentantilor companiei, evolutia semnificativa din primul semestru al anului a fost sustinuta in  special de campaniile de marketing derulate la inceputul verii. 

In perioada analizata, bucurestenii au facut cele mai mari comenzi de mancare, cu o valoare medie de circa 63 de lei, urmati de brasoveni, cu 57 de lei, clujeni, care au dat 53 de lei pe mancarea comandata online, si ieseni, cu un bon mediu de aproximativ 46 de lei, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.

Conform datelor foodpanda Romania, desi valoarea a crescut, in medie, cu circa 5% la nivelul intregii tari, in Timisoara diferenta dintre primul semestru din 2016 si prima jumatate a anului trecut a depasit 10%, bonul mediu ajungand la peste 50 de lei.

In primele sase luni, cele mai multe comenzi pe platforma s-au inregistrat intre orele 12:30 - 13:00, pentru masa de pranz, iar varful pentru cina a fost in intervalul 19:30 si 20:00.

In ceea ce priveste bonul mediu, acesta este cu aproape 20% mai mare la pranz fata de cina, pentru ca la miezul zilei multi aleg sa comande online mancare si pentru colegii lor de la birou.

Evolutia din primul semestru, in special cea din ultimele doua luni, este extraordinara, avand in vedere ca  sezonul cald ii indeamna pe oameni sa ia masa in oras. In plus, perioada este specifica vacantelor, iar numarul potentialilor clienti se reduce semnificativ. In ciuda acestor factori, in iunie s-a inregistrat un record in istoria platformei, pe fondul campaniei intense de marketing demarate luna trecuta”, spune Radu Balaceanu, Country Manager foodpanda Romania.

Potrivit acestuia, in aceasta vara numarul comenzilor va creste, insa evolutia nu va fi la fel de mare ca in prima jumatate a anului, din cauza temperaturilor foarte ridicate. Insa, Country Managerul foodpanda Romania estimeaza ca platforma va inregistra un salt semnificativ incepand cu luna septembrie, cand oamenii se intorc la birou.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii