Optimizarea ratei de conversie, esentiala in succesul unui business online


    


Profitul realizat in comertul online este strans legat de rata de conversie. Conform unui studiu  realizat de compania Econsultancy, doar unul din cinci proprietari de business online este multumit de rata de conversie pe care o are, iar expresia “optimizarea ratei de conversie” a urcat in topul cautarilor realizate pe Google.

Rata medie de conversie in comertul electronic este de 3%, rezultand ca 97% dintre vizitatori parasesc un website fara a cumpara, potrivit datelor companiei de software Marketizator, citate de Libero Events, organizatorul conferintei TeCOMM.

Specialistii de marketing din ziua de astazi se concentreaza pe date pentru a genera vanzari si profit. Ei vor ca tehnologia si algoritmul sa faca totul in locul lor, astfel uita constant care este cel mai important aspect: oamenii. […] Campaniile de marketing de succes sunt cele care reusesc sa se conecteze cu oamenii, sa ii convinga”, spune Ivan Imhoff, fondatorul agentiei de marketing House of Kaizen din Londra.

Ivan Imhoff va fi unul dintre vorbitorii din cadrul evenimentului TeCOMM eCommerce Conference&Expo, ce reuneste in 25-26 octombrie la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca peste 300 proprietari ai magazinelor online si profesionisti in eCommerce.

Cu o experienta de peste 16 ani in marketing online, cu predilectie in zona de customer acquisition, CRO si strategie, Ivan va sustine in cadrul TeCOMM prezentarea ”Dynamic Content Personalization”, ce va include strategii de conversie dincolo de clasica metoda A/B testing si va demonstra ce rezultate se pot obtine prin crearea unei povesti personalizate pentru fiecare utilizator.

Optimizarea conversiilor, cele mai actuale tendinte CRO, instrumente de optimizare, crearea de continut dinamic, precum si cresterea cifrei de afaceri prin intermediul vanzarilor online sunt printre temele de discutie din cadrul TeCOMM.

In a doua zi a evenimentului se vor desfasura zece workshop-uri practice axate pe Conversii/SEO/PPC, Marketing si Antreprenoriat. In cadrul prezentarii ”Trece de la Olcit la Tesla: strategii de a obtine rezultate sigure online”, Cristian Ignat, fondatorul agentiei Canopy va prezenta profesionistilor in eCommerce strategiile pentru cresterea vanzarilor online. Alaturi de Cristian Ignat, Florinel Ioan Chis, directorul executiv ARMO, va sustine in 26 octombrie prezentarea legata de tactici concrete de optimizare a conversiilor si implicit cresterea vanzarilor, acesta avand o experienta de peste zece ani in livrarea solutiilor end-to-end catre marii retaileri online.

Editia din aceasta toamna a TeCOMM va avea si o sectiune dedicata proprietarilor care intentioneaza sa isi deschida un magazin online sau se afla la inceputul unei astfel de initiative. Sectiunea Start-up Area este structurata sub forma a patru workshop-uri, in cadrul carora participantii vor afla de la profesionistii in eCommerce cum sa isi deschida magazinul online, cum sa aleaga compania de curierat si logistica, cum sa realizeze comunicarea brand-ului si retentia clientilor.

startups.ro sprijina evenimentul in calitate de partener media.

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii